#1 Skrevet Juli 27, 2006 Hei alle Østfoldinger. Ruud Racing arrangerer "trackday" på rudskogen Fredag den 28/7-06, så det er bare å ta turen. 500,- for bil m/sjåfør 200,- for ekstra sjåfør 150,- for passasjer gratis inngang og "utstilling". Se link for mer info: PDF info fil Bilforumet Jeg havner nok der sammen med Chris og mulig noen andre tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2006 jeg faller under kategorien mulig noen andre .. he he disse treffene som er mindre og med hovedvekt av folk som faktisk er interessert i bil pleier å væra supre! skal du el chris kjøre anders ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2006 jeg faller under kategorien mulig noen andre .. he he disse treffene som er mindre og med hovedvekt av folk som faktisk er interessert i bil pleier å væra supre! skal du el chris kjøre anders ?! hehe.. Kult at du tar turen Mats! Jeg skal nok kjøre dit, men ikke utpå selve banen (motor = no good). Så det får vi ta igjen i september! Chris var usikker på om han skulle lufte beistet sitt. Jeg satser på knallvær og mye morro. Dette er mye bedre å dra på en slik "trackday" enn folkesammlinger som på gatebil syntes jeg, pluss at man får sjangsen til å teste seg selv uten press. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2006 hehe.. Kult at du tar turen Mats! Jeg skal nok kjøre dit, men ikke utpå selve banen (motor = no good). Så det får vi ta igjen i september! Chris var usikker på om han skulle lufte beistet sitt. Jeg satser på knallvær og mye morro. Dette er mye bedre å dra på en slik "trackday" enn folkesammlinger som på gatebil syntes jeg, pluss at man får sjangsen til å teste seg selv uten press. Helt enig. Gatebil var nok dessverre bedre før! Da satser vi på en kul dag i morra.. Og myye action.. snakkes .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2006 Jeg stiller opp som vanlig.. Tror jeg... Må bare rekke å justere litt mer spissing, bytte bremseklosser og få tak i no spenn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2006 Jeg stikker opp litt tidligere antagligvis, En kompis som jobber der, skal opp å gjøre klart, så jeg regner med å dra opp med han.. Men ta å ring a gutter, så snakkes vi der oppe/nede PS, tar med videokamera så eventen skal filmes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2006 Jeg kommer for å kjøre, er så lenge siden jeg har kjørt på bane at abstinensen slår inn for fullt. BTW noen som har en 220V -> 12V omformer å låne meg? Har ett gammelt videokamera som jeg skal prøve å montere i fangern på bilen, men batteriet er så dårlig at det holder maks 10 min av gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2006 : klø : 150,- for passasjer Det der blir jo like teit som at jeg skal ta betalt hvis kundene mine har med seg en venn inn i buitkken min: rolleyes Men alt for å suge ut penger av folk jah:) men ellers hadde det vørt knall hadde man hatt mulighet til å dra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2006 Ja greit da, så rakk jeg det ikke allikevel... Buhu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2006 Laget en bildetråd fra treffet her! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=522154#post522154 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...