Anbefalte innlegg

Som ny her i distriktet søker jeg en verksted for å komme igang med prosjektet mitt. Så vet noen om noe så si i fra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper tråden din jeg semming, da jeg også er ute etter en plass å ha bilen for å skru i vinter.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden jeg. Vi er en nokså stor gjeng som søker skru plass, så vet noen av et stort lokale så ta kontakt da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne nok en gang. Nå har jeg alt til prosjektet mitt, bortsett fra mekke plass. Det blir litt langt opp til Hamar for hvergang jeg skal skru. Så håper noen av dere vet om en plass til meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, vet om en plass i egersund du sikker kan skru så masse du vil... men tenker det blir litt langt? vis ikke ta kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, vet om en plass i egersund du sikker kan skru så masse du vil... men tenker det blir litt langt? vis ikke ta kontakt.

Sikkert at du vet om en plass i Egersund? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. så ikke dette før nå... : rock : : rock : trudde ikke jeg fikk lagt det inn men tydeligvis:) uansitt vet om en plass i egersund:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. så ikke dette før nå... : rock : : rock : trudde ikke jeg fikk lagt det inn men tydeligvis:) uansitt vet om en plass i egersund:)

 

Hehhe takk for tipset, men blir nok litt for langt. Er ute etter noe i nærheten av stavanger/sola området, eller inne for rimlighetens grenser området rundt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumper denne tråden opp igjen, da prosjektet har stått urørt i over et halvt år. Og jeg trenger en plass å skru.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det går greit Tor at eg bruker denne tråden. Trenger plass i vinter eg og. Har jo ungdommens motor senter men vet ikke om man kan stå der en hel vinter + at man må følge deres åpningtider. Greit å kunne komme og gå som man vil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, ser at de har svær plakat der det står "lokaler til leie" der me den traktor-henger fabrikken på foss-eikland. Du ser det når du kjøre forbi. Hvis du kjøre mot kverneland så e d rett før bruå!

 

Ane ikkje pris, str. eller noge sånn. Har bare sitt plakaten, og om d e heila bygge plakaten e på, så e d nå ganske bra me plass.

 

Gi beskjed om dokke finne ut av noge mer om d ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å kikke på foss eikland. De skal ha 500 kr pr m2 i året. Lokalet som jeg kikka på som var aktuelt for meg å mine, glemte han å nevne at var utleid. Så ha sittet å vente på svar om vi fikk det da det var faktisk utleid. Men det står igjen 2 lokaler borte der. Så for den som har stor kompisflokk så er det lokaler der. Nr som står på plakaten er 90619094.

 

Så vet noen andre av noen lokaler, ta kontak begynner å bli desperat nå. Hvis jeg ikke finner noe snart så selger jeg prosjektet mitt, da ikke har noe sted å jobbe med dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.