Nesten tett drenering fra AC A8, hjelp

Anbefalte innlegg

Har en '98 A8 som har en nesten tett drenering fra air condition anlegget. Har sett tråder for andre modeller her tidligere om at man kan skru av noe for å renske eller stake opp dreneringen, da det sansynligvis bare er noe rusk og rask som nesten tetter for slik at dreneringen er nesten tett.

 

Noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må få bilen opp i bukk så løsne varmedeksel rundt girkassa det ser du en rød slange på hver side dette er drenering til ac.håper dette hjelper deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, ser ikke for meg at det er noe annet enn at dreneringen er nesten tett. Det kommer litt vann inn i kupeen i svinger, men jeg ser også en vanndam under bilen når den står still en stund. Takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må få bilen opp i bukk så løsne varmedeksel rundt girkassa det ser du en rød slange på hver side dette er drenering til ac.håper dette hjelper deg

 

Er det samme metoden på A4 B5?

Da skal jeg jaggu ta av varmedekslene mine i morgen og sjekke dreneringen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.