#1 Skrevet Juli 28, 2006 Har en '98 A8 som har en nesten tett drenering fra air condition anlegget. Har sett tråder for andre modeller her tidligere om at man kan skru av noe for å renske eller stake opp dreneringen, da det sansynligvis bare er noe rusk og rask som nesten tetter for slik at dreneringen er nesten tett. Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2006 du må få bilen opp i bukk så løsne varmedeksel rundt girkassa det ser du en rød slange på hver side dette er drenering til ac.håper dette hjelper deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2006 Jepp, ser ikke for meg at det er noe annet enn at dreneringen er nesten tett. Det kommer litt vann inn i kupeen i svinger, men jeg ser også en vanndam under bilen når den står still en stund. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2006 du må få bilen opp i bukk så løsne varmedeksel rundt girkassa det ser du en rød slange på hver side dette er drenering til ac.håper dette hjelper deg Er det samme metoden på A4 B5? Da skal jeg jaggu ta av varmedekslene mine i morgen og sjekke dreneringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...