#1 Skrevet Juli 28, 2006 Noen som vet om det er farlig og kjøre og bruke airconditon med for lite gass?? (for kompressor ell noe? var på verkstede i dag for og få fylt på igjen AC gass i dag etter at jeg fikk kjørt hull på en slange sist helg!men så fant de ut at etter de haffe begynt å fylle så ble det tomme for gass etter ca 350g også skal det være 750g på den. Noen som vet noe om det?? er litt nervøs for og ødelegge noe liksom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2006 Sitter en trykkbyter på anlegget som sier fra om det er for lite gass på. Så det skal bare være å kjøre på det. Når du kommer under grensen så slutter kompressoren og virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2006 ok det er bra! Er bare litt bekymret for kompressoren virker som om den blir så varm fort!: men det er vel kansje normalt ell?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2006 Det sitter en ledning på overnevnte trykkbryter som du kan dra av. Hos meg (på s6en og 100en) sitter den inntil torpedoveggen under dekselet. En stor rund kobling. Dersom du drar av denne vil ikke kompressoren starte uansett (tenkte dersom trykkbryteren ikke fungerer). Men du kan jo fort teste dette med å prøve å slå på klimaen. Begynner motoren å gå tyngre er kompressoren startet. Det er ikke bra å kjøre med for lite gass på systemet når kompressoren går. Da kan den gå i stykker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2006 ved å trykke på econ da går clima kompressoren av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2006 Ok har trykket på den knappen på klima sånn at kompressoren ikke starter! sakl fylle på resten av gassen i morgen!det skal bli godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2007 Henger meg på tråden her og spørr om klima. Hae en A6 98 modell og når jeg slår på klima så kjøler ikke den al verden, så det er sikkert litt lite gass. men en annen ting er at det høres i bilen av den kompresoren i takt med gass pådradg. Nesten som susing. Er det noen som vet om det kunne hjelpe med etterfylling bare eller er kompressoren ødelagt. Jeg hører den starte etc og den kjøler litt men den rett og slett bråker litt i kupeen. Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2007 Hvordan er det med feilkoder på vag-com med for lite ac-gass ? Jeg har en Audi A3 som det ikke komme kald luft i klimaanlegget. Brurde jeg ikke fått noen feilmeldinger i vag-com når jeg søker etter feil på auto HVAC ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2007 Hvordan er det med feilkoder på vag-com med for lite ac-gass ?Jeg har en Audi A3 som det ikke komme kald luft i klimaanlegget. Brurde jeg ikke fått noen feilmeldinger i vag-com når jeg søker etter feil på auto HVAC ? Nei dette vil ikke dukke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2007 Hva koster det å fylle på og evt sjekke for lekasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2007 Hva koster det å fylle på og evt sjekke for lekasje? Sist jeg fyllte på så tömte dem systemet på gass först og trykkteste det etterpå, för dem fyllte på ny gass. Trur alle plasser gjer på denne måten og priset var ca 1000 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2007 Nei dette vil ikke dukke opp. Når jeg setter klima i auto så starter heller ingen av viftene ved radiatorene i motorrommet. Burde de ikke gjøre det, eller starter de ikke pga. det er for lite gass i systemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 22, 2007 Radiatorene starter bare ved en vis temperatur ute tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 22, 2007 Radiatorene starter bare ved en vis temperatur ute tror jeg. Jepp, dette stemmer ihvertfall på min.. Starter ikke under 5 grader eller noe sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...