Anbefalte innlegg

Hvor har folk satt/koblet til Gtech målerene sine? er vel flere enn jeg som har kjøpt sånn:p vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda, ser litt "jalla" ut og ha den festet med sugekopp i ruta og en kabel hengenes ned til sigarett tenneren: klø : eller må den stå sånn?

hiv inn noen bilder a hvis noen har bilde av en fancy montering: smil :

 

Forresten; artig lite leketøy det der, er å anbefale:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har folk satt/koblet til Gtech målerene sine? er vel flere enn jeg som har kjøpt sånn:p vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda, ser litt "jalla" ut og ha den festet med sugekopp i ruta og en kabel hengenes ned til sigarett tenneren: klø : eller må den stå sånn?

hiv inn noen bilder a hvis noen har bilde av en fancy montering: smil :

 

Forresten; artig lite leketøy det der, er å anbefale:)

 

Morro å høre at du liker ditt nye leketøy Eirik. ;)

Jeg brukte min foran girspaken i mot askebegeret,så lenge G-måleren står på 0.0 når du står rolig kan du fiiint ha den de stedene du vil. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter med å få min til å vise 0.0, den viser helst 0.06 til den ene siden..

Målte en origial beetle til 450hk og 630Nm, kan nok ikke stemme helt, selv om vekta var innafor +-10kg.

 

Jeg kjøpte RR versionen, og der fulgte det men en permanent monterings-sak, i tillegg til sugekoppen, den kan skrues fast på dashen f.eks. men har ikke montert den i noen bil enda..

 

Lurer litt på den strømforsyninga som fulgte med, kan jeg bruke den på 230v50hz kun med en overgang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være sikker tror jeg den bruker variasjoner i spenningen ( små peaker ) til å beregne turtallet. Så funker nok dårlig med adapter og 230 v....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter med å få min til å vise 0.0, den viser helst 0.06 til den ene siden..

Målte en origial beetle til 450hk og 630Nm, kan nok ikke stemme helt, selv om vekta var innafor +-10kg.

 

Jeg kjøpte RR versionen, og der fulgte det men en permanent monterings-sak, i tillegg til sugekoppen, den kan skrues fast på dashen f.eks. men har ikke montert den i noen bil enda..

 

Lurer litt på den strømforsyninga som fulgte med, kan jeg bruke den på 230v50hz kun med en overgang?

 

Så lenge det er litt til siden gjør det ikke noe,det virker ikke inn på HK. :D Kun side G det.

Skal kun trenge en overgang til innedørsbruk ja. :D Koster 50kr på Clas Ohlson mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter med å få min til å vise 0.0, den viser helst 0.06 til den ene siden..

Målte en origial beetle til 450hk og 630Nm, kan nok ikke stemme helt, selv om vekta var innafor +-10kg.

 

Jeg kjøpte RR versionen, og der fulgte det men en permanent monterings-sak, i tillegg til sugekoppen, den kan skrues fast på dashen f.eks. men har ikke montert den i noen bil enda..

 

Lurer litt på den strømforsyninga som fulgte med, kan jeg bruke den på 230v50hz kun med en overgang?

 

450 hk i en org beetle står det respekt av: smil : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.