#1 Skrevet Juli 28, 2006 Som overslriften sier trenger jeg tips på hvordan jeg får ut sprederen for så å bytte pære på en 95 mod Golf 3. Sitter 1 skrue i front av lykten, men virker som denne kun er til justering av lyset eller tar jeg helt feil: klø : Takker for alle svar/tips:) Lykten det gjelder er denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2006 Er vel bare å vippe lykta ut? Sitter et feste på siden som henger i blinklykta, og en annen metallpinne på andre sida. Ville prøvd et skrujern inn på venstresida (på bildet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2006 Er vel bare å vippe lykta ut? Sitter et feste på siden som henger i blinklykta, og en annen metallpinne på andre sida. Ville prøvd et skrujern inn på venstresida (på bildet). Var nok ikke verre en det nei, måtte bare bruke "litt" makt noe jeg ikke gjorde første gangen. Takk for hjelpen Andreas: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...