Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt felger fra MTM?

Er på leting etter den typen som ligner på RS4.

Har sett felgene på en RS4 som står til salgs.

Fint om noen hadde info om dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De her du tenker på?

57_1_b.jpg

De selges vell av alle som forhandler MTM, bl.a. B.O og Audisentrum.. men koster noen kroner, det gjør de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De her du tenker på?

57_1_b.jpg

De selges vell av alle som forhandler MTM, bl.a. B.O og Audisentrum.. men koster noen kroner, det gjør de!

Akkurat de der jeg tenkte på ja. Jeg må vel ringe Autozentrum i morgen.

Takk for info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De her du tenker på?

57_1_b.jpg

Tja.....??? Dyrt å dyrt Fru Blom : smil : De har jo et parti med replika-felger : http://www.audisentrum.no/felgpakker.htm

Men de felgene har jo såklart ikke MTM-logoen på da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål: Blir vell omtrent som om at du skulle kjøpt deg BSS felger det, ikke akkurat det samme som BBS.... Det er selvsagt de orginale MTM felgene som koster endel og synes heller ikke de replica felgene lignet noe særlig dersom de er ment å skal være en troverdig replica. Det reelle alternativet til MTM felgene er vell Sportec sine som har litt lignende design, også meget pene og noe HEELT annet enn RS4 felger :)

A6_KM.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål: Blir vell omtrent som om at du skulle kjøpt deg BSS felger det, ikke akkurat det samme som BBS.... Det er selvsagt de orginale MTM felgene som koster endel og synes heller ikke de replica felgene lignet noe særlig dersom de er ment å skal være en troverdig replica. Det reelle alternativet til MTM felgene er vell Sportec sine som har litt lignende design, også meget pene og noe HEELT annet enn RS4 felger :)

A6_KM.jpg

Det er nok de orginale MTM som gjelder ja. Regner med at det ikke finnes noe brukt heller når det gjelder disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt er jo relativt når det gjelder pris, hadde vore greit å komme med den aktuelle prisen, i staden for å berre sei dei er dyre...

Er ihvertfall 3 som køyrer med desse sportec felgane på Gjøvik, og da trur eg ikkje prisen er så jævlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt er jo relativt når det gjelder pris, hadde vore greit å komme med den aktuelle prisen, i staden for å berre sei dei er dyre...

Er ihvertfall 3 som køyrer med desse sportec felgane på Gjøvik, og da trur eg ikkje prisen er så jævlig.

Nå er det vell strengt tatt ingen som har sagt noe om pris på Sportec hjula heller :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vell strengt tatt ingen som har sagt noe om pris på Sportec hjula heller :rolleye:

hehe.. ingen som veit prisen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel Artracing på Gjøvik som har agenturet på Sportec, (sikker flere enn de)

så er vel derfor så mange Gjøvik-biler har Sportec felger. De sportec hjula som er avbildet på den sorte A6'en lengere opp her kostet litt over 4000 pr stk for 8.5x19 mener jeg. Fikk en gang tilbud fra de på 3250.- mener jeg, men nå finner jeg de ikke lenger på Artracing.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det opprinnelige var vel ikke Sportec felger heller da, så det spiller ikke så stor rolle for meg hva de koster.

Har ikke sjekket på Audisentrum hva MTM felgene koster enda heller, skal prøve å få det gjort i løpet av uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det opprinnelige var vel ikke Sportec felger heller da, så det spiller ikke så stor rolle for meg hva de koster.

Har ikke sjekket på Audisentrum hva MTM felgene koster enda heller, skal prøve å få det gjort i løpet av uka.

Tøffe felger du tenker på Geir! :)

Sjekket MTM i tyskland på 8,5X19 Bimoto, kommer på ca 14300,- uten dekk med dagens kurs. :)

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=A4B6TDI96Q&Kitnum=M-FBK85935512S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg har MTM Bimoto 8,5 x 19 m/ helt nye sommerdekk som vurders solgt til den rette prisen. Vist du er intr. så kan jeg sende over bilder..

Jon-Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.