#1 Skrevet Juli 29, 2006 Hei, tenkte jeg kunne dele noen bilder av min ny-inkjøpte '98mod Multivan med 2,5TDI. Bilen var annonsert på http://www.finn.no for 1 måned siden og er kjørt 152000km. Carl Otto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2006 praktiske bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2006 Grrratulere CO. Kul fest bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2006 snakke me pirat taxi te sildajazzen her? ¨ Men kjekk bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2006 snakke me pirat taxi te sildajazzen her? ¨ Men kjekk bil tja...jeg bor i Flotmyrgata og dukker du opp med en 1000lapp i hånden så kan det alltids være håp Grrratulere CO. Kul fest bil Ja blir bra dette, må bare overbevise noen som gidder å kjøre... Carl Otto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...