Anbefalte innlegg

Får heller få kjeft om denne er feilplassert men fant ikke noe bedre sted å poste den.

Endelig fått kjøpt meg min Golf III og veldig fornøyd, men mangler en ting som jeg har blitt bortskjemt med i nyere biler, nemlig armlene, er dette mulig å få ettermontert i en Golf III?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får heller få kjeft om denne er feilplassert men fant ikke noe bedre sted å poste den.

Endelig fått kjøpt meg min Golf III og veldig fornøyd, men mangler en ting som jeg har blitt bortskjemt med i nyere biler, nemlig armlene, er dette mulig å få ettermontert i en Golf III?

Det skal gå fint det. Norskbildelsenter har noen iallefall..

http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0429&ASP=1796156&Type=VW&Model=Golf&Year=1993

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk bildelsenter har midtarmlener fra Kamei for ettermontering i Golf 3

http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0429&ASP=1796162&Type=VW&Model=Golf&Year=1995

Ooops, litt seint ute der ja: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en får vel noe lignende originalt også. Mener jeg fant noe i "albumet"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fra mobilsentrum er nok veien å gå. Ser fint ut, er billig, enkelt å montere, og grei kvalitet.

IMG_4031_new.jpg

IMG_4032_new.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et midtarmlene til Golf III liggende, men husker ikke hvilket fabrikat og hvordan den ser ut! Fikk den av en kamerat, men liker ikke midtarmlener! Kam prøve å få tatt noen bilder av den når jeg kommer hjem fra ferie, nærmere neste helg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd å montere det fra mobilsentrum ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd å montere det fra mobilsentrum ?

Jeg monterte det på rundt 2 minutter i min, tar ikke så lang tid å skru inn 4 skruer i plastikk.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da er den bestilt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, fikk anbefalt den fra mobilsentrum selv av en kamerat, så har bestilt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også den fra mobilsentrum i Ventoen, men synes personlig at det var for høyt. Så det skal modifiseres når jeg er ferdig med bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt gammel tråd, men kan du justere den armlenen opp og ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er kun vipp på den av bevegelsesmuligheter.. :)

Jeg syns den er i perfekt høyde originalt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du kan vippe den opp, slikt at den står likt med sete? Eller er det bare lokket du kan vippe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele boksen kan vippes opp, da med stor sannsynlighet for at lokket også åpner seg, og vips har du alt innholdet spredt utover gulvet.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey da.. Men da kjøper jeg heller en som er til Golf 4 å modifiserer den så den passer til min bil.

Slik som denne. Koster 380kr inkludert frakt, + den kan vippes opp uten at ting faller ut av den.

1016c.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har har behov for å kunne ha den oppe, så er det kanskje ikke så dumt å gå for en annen en (om det ikke bare er min som er litt slapp i lokket?)..

Den fra G4 der ser jo bra ut, bortsett fra delen med tilpassing for å få den til å gå i en G3.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey da.. Men da kjøper jeg heller en som er til Golf 4 å modifiserer den så den passer til min bil.

Slik som denne. Koster 380kr inkludert frakt, + den kan vippes opp uten at ting faller ut av den.

1016c.jpg

Hvor får du det fra til 380,-?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.