spm angående radio/kasettspiller i A4

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt ny bil A4 2000 mod Tdi pd motor og skal sette i cd spiller, men hvordan tar man ut den? må en demontere midkonsoll å det som sitter rundt for å få den ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er snakk om en originalspiller fra Audi må du nok til nærmeste VAG verksted å låne/få hjelp med verktøy beregnet for dette. Skal ikke være nødvendig å demontere noe da man har rett verktøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er den originale spilleren som står i..

må nåkk en tur innom verkstedet da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel muligens også ha 2 små pynte deksler for å sette på siden av den nye spilleren, hvis den orginale er bredere enn DIN standarden da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 02 A4 så er det enkelt. Er to små avlange hull nederst på spilleren, sett forfra. En neglefil er perfekt å bruke. Stikker den inn og bender utover mener jeg. Kanskje det var innover.....husker ikke i farten. Litt fikling, men er såre enkelt, når man kan det:) Jeg måtte ha en ramme rundt den nye spilleren, da den originale spilleren er litt større. Veit ikke hvordan det er på din, men det holder kanskje med to slike klosser på hver side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.