#1 Skrevet Juli 29, 2006 http://videos.streetfire.net/video/7a41febb-696c-414d-9566-980d0044431e.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2006 R32'n har klart fetest lyd Virker som han er ganske tung på høyrefoten, og likevel ser det ut til at S3'n drar litt ifra Audi ruler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2006 Virker som han er ganske tung på høyrefoten, og likevel ser det ut til at S3'n drar litt ifra Audi ruler Du sammenligner epler og pærer Hadde det vært Passat 1,8T mot Audi 2,4, så hadde det vært tvert om og VW hadde rula... Tviler på at den S3'en er original ja, men chiptrimming er jo tillatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2006 Du sammenligner epler og pærer Hadde det vært Passat 1,8T mot Audi 2,4, så hadde det vært tvert om og VW hadde rula... Tviler på at den S3'en er original ja, men chiptrimming er jo tillatt... Vet at jeg sammenligner epler og pærer.. Kanskje fordi jeg selv kjører A3 og ikke Golf Regner ikke med at S3'n var helt original heller nei.. Gikk jo som ei kule den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2006 Helt sinnsykt rå lyd i R32'n da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2006 For ikke å samenlgne eple å pære måtte det ha hvore en R32 vs A3 3.2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2006 Hjalp på en del ditta ja.. vil hjem å kjøre S3!!! Spørs om jeg må teste mot en golf 4 r32 å se om det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2006 Hjalp på en del ditta ja.. vil hjem å kjøre S3!!! Spørs om jeg må teste mot en golf 4 r32 å se om det går Hehe. Gleder meg like mye som deg Espen: vinke : (R32 såg veldi ny ut och dermed sannsynligvis helt orginal) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...