Anbefalte innlegg

Hvor er den enkleste (les:sikreste) plassen å borre hull i torpedoveggen for kabelgjennomføring?

Vil ikke borre på måfå og stå med noe ødelagt.

Noen som har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje dumt spm men du har leita skikkelig for å dobbelsjekke at det ikke ligger kabelgjennomøring du kan bruke der allerede?? Utover det ville jeg borra meget forsiktig i nærheten av hvor andre kabelgjennomføringer går..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er den enkleste (les:sikreste) plassen å borre hull i torpedoveggen for kabelgjennomføring?

Vil ikke borre på måfå og stå med noe ødelagt.

Noen som har noen tips?

Har du sjekket at du ikke kan legge strømkabelen inn i hjernen og videre inn i kupeen derfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, som svar til dere begge så har jeg leita som en gal. Finner ingen kabelgjennomføring sånn med det blotte øye.

Vil egentlig ikke begi meg utpå en 'demonteringsferd' i motorrommet heller.'

Men det er store muligheter for at det er nettopp dette jeg må.

Var en tur innom å snakket med lokale Møller òg, de sa det ikke var så mye plass til kabelgjennomføring av typen stor strømkabel til forsterker. De sa også at når de ettermonterte alarm/defa o.l måtte de borre hull.

Takker for respons :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ferdig hull i torpedoveggen på golf 4 det jeg vet om som jeg har brukt sitter på høyre side av pollen filtret når du står foran bilen, ser pluggen lett når du får fjerna plasten i vann kassa, bør også ta ut hanske rommet inni bilen da dette letter trekinga av kablen bakover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er alltid et "problem" når en skal trekke kabler frem.

jeg fiklk meg en positiv overraskelse når jeg skulle til med det samme når jeg hadde V70R'en, på den gikk den en ferdig fleksislange med gummi nippler i hver ende, den gikk fra kupe'en og ut til under den ene sikringsboksen på riktig side av torpedoveggen. det gjorde kabeltrekkinga til en drøm......skulle ønske at andre bilfabrikanter kunne fulgt volvo sitt eksempel der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket at du ikke kan legge strømkabelen inn i hjernen og videre inn i kupeen derfra?

jeg brukte denne veien, dro inn kablene ved inngangen til hovedstrømmen..pass bare på å ikke komme borti noen ledninger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen. :) Fant omsider et hull :D Men det viste seg SELVSAGT at strømkabelen var for kort. Urutinert av meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.