Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring/vet om detta kan funker som topic sier???

om om såfall om dette er brukt mye?? å om noen har bilser om detta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å huske at rieger selger et sett med corrado lykter/front til golf 2... ikke mye pent hvertfall

 

tuning.no hadde dette på sidene sine men det er vekke nå.. sikkert ikke akkurat en bestselger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok så det hva så gæli ja :( mm jaja hva med tankene men ... tenkte det måtte jo bli rått heheh får søke enda mer da å se om jeg finner info om detta

men uansett leker meg litt med en tanken jeg ... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener powerzone har dette.. Kan se greit ut hvis bilen er gjennomført.. Men den koster vel like mye som rallye front nesten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne fronten det er snakk om ?

beklager desse strekene og måla som står på, men grunnen til det er at bildet er hentet ut ifra modellshowet på http://www.rieger-tuning.de

riegerfrontshite.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo bli stilig da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo bli stilig da

lurer på og kjøpte dette til min og...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh ja trur ikke det er mange biler som har detta av Golf2 .... å da jeg driver å bygger om bilen min kan jeg like gott fra dra den helt ut :P:P:P : rock : men tiden får vise har litt igjen så

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle sette i gang med dette selv, men det ble ikke noe av det. Foreløpig iallefall.

 

Kjøpte meg en rallye grill og et par corrado lykter. Fant ut at det måtte en del modding til for å få lyktene på plass. Bla. frontplaten og flytte luftinntaket. Grillen må også kappes litt i lengden.

 

Kjøper meg nok en ekstra Jetta frontplate om ikke så lenge for å begynne så smått på moddingen.

 

Slik kan det feks. gjøres: http://www.pagenstecher.de/topic128154,Einfach-gelungen-Corrado-Front-am-Go.html

 

De settene de selger rundt om kring ser jo forferdelige ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo bein rått da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.