#1 Skrevet Mai 12, 2004 Tenkte jeg skulle skifte giroljen i kassa når jeg allikevel hadde den ute, men det er jo kav køl umulig å får tak i Umbako nøkkel i str 17mm!! Er det noen som kan tipse meg hvor jeg kan få kjøpt en Umbrako 17mm? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2004 Det for du kjøpt hos WURTH. Har kjøpt det selv der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2004 Hør med WÜRTH på Økern i Oslo. De har mye ukurant verktøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2004 Tusen takk for tipset :-) Skjekker der omgående! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2004 Torshov Bilrek har et "oljeskift kit" med alt du trenger til alle verdens europeiske biler, mener det ikke kostet det helt syke heller så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2004 17mm unbrako finner du også som løs pipe på Biltema... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2004 Oljepluggnøkkel får du tak i hos CD CARDIC TIL 33,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2004 Kjøpte min 17 mm umbrako-pipe hos Torshov i Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2004 Takker og bukker :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2004 Torshov sine 17" unbrako-piper funker fint ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...