#1 Skrevet Juli 30, 2006 noen som vet om det finnes elektriske justerbare stag til frontleppa mi? Hadde sjåfør på cabben for litt siden, og da knusta han av stagene slik dem gjekk rett igjennom fangeren... Så nå blir det støyping av glassfiber... Så jeg skulle gjerne hatt noen fancy greier så jeg kunne ha sittet inne i bilen og justere leppa opp og ned liksom.... NOen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2006 er ikke dette å oppdrive? Hmz... noen idèer om hvoran jeg skal få dette til på en eller annen måte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2006 er ikke dette å oppdrive? Hmz... noen idèer om hvoran jeg skal få dette til på en eller annen måte?? kanskje la være å ha sjåfør på bilen:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2006 Luftfjæring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2006 Hvor lange kan de være? finnes jo forskjellige 12/24V servoer å få kjøpt. Men de koster da litt. Hva med små luftsylindere og en liten luftmadrasskompressor eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2006 Hvor lange kan de være? finnes jo forskjellige 12/24V servoer å få kjøpt. Men de koster da litt. Hva med små luftsylindere og en liten luftmadrasskompressor eller lignende? eller en driver til sentrallås. (defa) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2006 heh.... la være å ha sjåfør på bilen er vertfall en ting jeg har lært.. Mange idèer her ja... Kansje en sentrallåsdriver hadde vert noe... Har noen liggende i garasja... den var ikke dum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2006 Hva med mekanismen som hever/senker vingen på corrado ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2006 Hva med mekanismen som hever/senker vingen på corrado ? Åh.. er det også noe? har du noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2006 Bilde - tyvlånt fra annen tråd her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2006 hmmm... interessant Hvor kan dette fåes tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2006 Elektromotorer fra høydejustering på lykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2006 Elektromotorer fra høydejustering på lykter? jaja.. nå begynner det å komme gode idèer.. Bare fortsett å sende inn tips om ting som kan brukes... Takker for alle innslagene hittil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 6, 2006 Elektromotorer fra høydejustering på lykter? Veldig lite vandring på slike, tipper maks 20 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2006 Veldig lite vandring på slike, tipper maks 20 mm. Sant det. Lage ei utveksling og ikke direkte forbindelse mellom stag for leppe og stag fra motor da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...