#1 Skrevet Juli 30, 2006 trenger hjelp med el anlegge på min audi 200 87 mod.. hvem kan hjelpe eller kjenner noen som kan hjelpe, for en oppnåelig pris.. helst i vestfold-området.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2006 Hmmm... Hva er problemet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2006 Hmmm... Hva er problemet da? el.vinduer og speil (skal ikke være mye å fikse der), tankmåler, et rele som klikker inne i dashen (da mener jeg virkelig klikker.. konstant), kjørelysa, kupevifta, tror vel det er det... så bare å melde seg frivelig de som vil tjene en ekstra slant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2006 ang. releèt som klikker.. det er jo bare å prøve å lokalisere det og skifte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2006 el.vinduer og speil (skal ikke være mye å fikse der), tankmåler, et rele som klikker inne i dashen (da mener jeg virkelig klikker.. konstant), kjørelysa, kupevifta, tror vel det er det... så bare å melde seg frivelig de som vil tjene en ekstra slant el vinduer og speil er garantert kabelbrudd mellom dør og karosseri, bare lodd de der så burde det fungere... kjørelysa er jeg ikke sikker på, men om kupevifta ikke fungerer så er det sikkert bare og bytte motoren, du kommer til den uten problemer fra motorrommet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2006 el vinduer og speil er garantert kabelbrudd mellom dør og karosseri, bare lodd de der så burde det fungere... kjørelysa er jeg ikke sikker på, men om kupevifta ikke fungerer så er det sikkert bare og bytte motoren, du kommer til den uten problemer fra motorrommet... Må bytte kupevifta, men må jo ut med dashen for å gjøre det, kjørelysa er pga svidd bryter, så den må byttes pluss legges opp rele mellom lys og bryter, tror ikke det er brudd i døra, kan være, men tror ikke det.. har også prøvd å finne det jævla releet, men er ikke lett.. gidder ikke fikse dette selv, har fikset nok og er dritt lei akkurat nå, så må prøve å få noen til å fikse for meg.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2006 Om karosseriet er typ 44 (gamelt og kantete) så sitter kupevifta framme ved batteriet... (Har gjort den jobben på min 1986 A100 TQ tidligere) Men jeg kan jo forstå at man kan bli lei ja... God jakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...