#1 Skrevet Juli 30, 2006 Nå klør jeg meg i hodet... Når jeg kjører vindusviskerne på bilen (1986 Audi 80) så stopper de der de finner det for godt... Intervall gangen er også borte... Noen som vet hva som kan være feil??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2006 Prøv å bytte releet som styrer intervallen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2006 Da har jeg bestilt rele med justerbart intervall, så får jeg se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2006 På A4'en så har de begynt å gå for langt innimellom.. Dvs den venstre treffer A-stolpen.. Men ikke alltid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2006 hadde sånn på den gamle passaten min 90 mod,,, skrudde opp visker motoren og strammet og renset kontakt punktene .. da fungerte alt perfekt igjen.. dere ser hva jeg mener med kontakt punktene som kan "strammes" når dere skrur opp visker motoren..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...