Ålesund: Møte på søndag 6/8-06

På møtet 6/8-06 vil jeg...  

20 stemmer

1. 1. På møtet 6/8-06 vil jeg...

• ...spise vafler på Skøye
      14
    • ...spise pizza på Peppes
      4
    • ...sove ut rusen (eller av en eller annen grunn ikke dukke opp noen av stedene)
      2

Anbefalte innlegg

Måtte jo til å skru på nyebilen da luftmassemålern bestemte for å fjuske iløpet av natta. Måtte innom Esso i Vika å shoppe elektro-rens. Da ikke gutta boys på Skødje hadde skikkelig verktøy måtte e jo demontere halve motoren. Hadde dei hatt torx med sånn hull i midten hadde det vært gjort på 2 min å rense luftmassemålern. Takk til Kenneth S. som lånte ut skikkelig verktøy fra Klaus Olsen : smil : Ja åsså han Trond T. for utlån av to tenger....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d var ivertfall riktig så hyggelig..magerholm veiane e skikliskikli artige:)

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk for et riktig så trivelig tiltak! He noken bilde som kjem opp sannsynligvis i en egen tråd her en plass.. Men det blir ikkje idag : sove : : sove :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette var artig! Vaflene var nydelige, så takk til "kokken" :) Vi må finne på andre ting også istedenfor den jungelpizzan!!

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk for et riktig så trivelig tiltak! He noken bilde som kjem opp sannsynligvis i en egen tråd her en plass.. Men det blir ikkje idag : sove : : sove :
Ja ka skjedde med bilda som du skulle legge ut ?? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.