Porsche 996 bremser til S2 1995mod

Anbefalte innlegg

Ka du bruker til oppdatering er vel opp til deg selv, men desse holder nok mål ja :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka du bruker til oppdatering er vel opp til deg selv, men desse holder nok mål ja :)

Mvh

Tenkte på om det passer slik at jeg ikke kjøper noe som jeg ikke kan bruke..

du gikk vel for noe litt større ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De du har finni link til er BAKRE calipre til en 996 (uvisst modell).

Dvs at de har mye mindre stempel en de fremme, men den fysiske størrelsen er den samme.

Skal du oppgradere på en s2 så bør du helst ha de fremre 996 caliprene med delenr 996.351.426(7).01 (siste siffer er bare fargekode), da de mest sannsynlig vil bite hakket mere og koster det samme.

Du bør også finne noen som er overhalt og ser gjerne litt bedre ut og til en billigere penge, feks på den tyske e-bay siden. Etter litt undersøkelse nå så ser jeg at det er særdeles lite calipre akkuratt nå, men her er et par;

Her har du noen andre bakcalipre som er nye feks

Her er da et par 993 calipre til rs2 (322mm skiver), men disse er da ikke monoblokk og corrodere fort på vinterstid

Se også denne linken for mer info: Klikk meg!

mvh,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De du har finni link til er BAKRE calipre til en 996 (uvisst modell).

Dvs at de har mye mindre stempel en de fremme, men den fysiske størrelsen er den samme.

Skal du oppgradere på en s2 så bør du helst ha de fremre 996 caliprene med delenr 996.351.426(7).01 (siste siffer er bare fargekode), da de mest sannsynlig vil bite hakket mere og koster det samme.

Du bør også finne noen som er overhalt og ser gjerne litt bedre ut og til en billigere penge, feks på den tyske e-bay siden. Etter litt undersøkelse nå så ser jeg at det er særdeles lite calipre akkuratt nå, men her er et par;

Her har du noen andre bakcalipre som er nye feks

Her er da et par 993 calipre til rs2 (322mm skiver), men disse er da ikke monoblokk og corrodere fort på vinterstid

Se også denne linken for mer info: Klikk meg!

mvh,

Tusen takk, hadde kjøpt feil jeg da...bra noen har greier på det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.