#1 Skrevet Juli 31, 2006 På min A4 blinker det tre ganger når jeg kun vipper litt på hendelen.. Er det noen mulighet å omprogrammere dette med Vag-Com så den kun blinker 1 gang, eventuelt andre metoder? Bruker denne metoden til å hilse på kjente, og det ser helt tett ut når den blinker 3 ganger.. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2006 Det er jo bare å ta hendelen helt ned også tilbake. Da blinker det kun 1 gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2006 tror den blinker tre ganger for det.. Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2006 tror den blinker tre ganger for det.. Ingen som vet? Om du bikker bryteren helt ned, altså ned til nivå "blinklys på" og opp igjen med en gang så blinker det kun én gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2006 oki..må prøve dette.. er nok som dere sier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2006 Det er nok sånn ja Har samme greia på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2006 På min A4 blinker det tre ganger når jeg kun vipper litt på hendelen..Er det noen mulighet å omprogrammere dette med Vag-Com så den kun blinker 1 gang, eventuelt andre metoder? Bruker denne metoden til å hilse på kjente, og det ser helt tett ut når den blinker 3 ganger.. Mvh Geir Går å programere om ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2006 Hvor gjøres dette i vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2006 Hei, disse linkene burde kunne hjelpe deg med begge sp du har ang lys... Pluss endel til... Stjal linkene fra prosjekt tråden til B Badowski... Det finnes noe på ross-tech web og andre steder: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB6.html http://de.openobd.org/audi.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2006 Om du bikker bryteren helt ned, altså ned til nivå "blinklys på" og opp igjen med en gang så blinker det kun én gang.. Da har jeg prøvd dette på min bil, og det er IKKE sånn der.. Noen som vet eksakt hva man må gjøre i Vag-Com for å få det vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2006 tror den blinker tre ganger for det.. Ingen som vet? Den blinker bare en gang da! Kun erfaring fra Touran, men det er vel samme opplegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2006 Den blinker bare en gang da!Kun erfaring fra Touran, men det er vel samme opplegget Niks.. Har prøvd, og den blinker TRE ganger.. Nå må dere høre gutter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2006 Hvis det ikke går an å fikse med vag-com må du bytte releet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 6, 2006 Geir sin bil er så ny at jeg vil tro at dette bør kunne la seg programmere med Vag-Com, MEN jeg kan ta feil..... Ta en titt på følgende side: http://de.openobd.org/audi/a4_8e.htm Det du leter etter heter "Autobahnblinken". Håper dette kan lede deg på rett vei. Tar intet ansvar for bruk av den informasjon som måtte finnes på nevnte side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2006 For en nordbo er det kanskje letter med dansk? http://dk.openobd.org/audi/a4_8e.htm Hvordan har det gått med blinklyset? Fortsatt like irriterende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2006 Dette er standard på nyere A4'er, har det samme selv. Står beskrevet i den norske manualen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2006 For en nordbo er det kanskje letter med dansk? http://dk.openobd.org/audi/a4_8e.htm Hvordan har det gått med blinklyset? Fortsatt like irriterende? Takker for tips.. skal nok få det til nå.. Er ute å reiser i jobben, og bilen står hjemme, så får ikke prøvd det enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 30, 2006 Gjør som jeg gjør, hils med nødblinken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 13, 2006 Takker for tips.. skal nok få det til nå..Er ute å reiser i jobben, og bilen står hjemme, så får ikke prøvd det enda.. Fortsatt på reisefot Har du fått prøvd å programmere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...