#1 Skrevet Juli 31, 2006 Er dette vanskelig? Ser at noken tuningfirma har dette som oppsjon på chiptrimmimng. Blandt anna oettinger. Noken som har gjordt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2006 Ettermonterte cruisecontrol på gamlebilen min. Betalte ca. 700,- for delene og 1500,- for jobben med montering og programering. Ca 2-3 timers jobb hos Møller. Rattet og ett par andre ting må av. Ble annbefalt å ikke gjøre monteringen selv da div. styreenheter for rattstammeelektronikk kunne ta kvelden hvis du ikke har det rette utstyret. Måtte uansett inn til Møller for programering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2006 Gjorde du det på nordlie Inge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2006 Gjorde du det på nordlie Inge? Nei, jobben ble gjort hos Møller Skøyen. Nordlie Auto skulle ha en syk pris for monteringen. Var snakk om ca 3000,- hos de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2006 Hei har vurdert dette selv, kodingen har jeg det jeg trenger til men du har kanskje oversikt over hvilke deler som trengs? evt delenr?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2006 Ettermonterte cruisecontrol på gamlebilen min. Betalte ca. 700,- for delene og 1500,- for jobben med montering og programering. Ca 2-3 timers jobb hos Møller. Rattet og ett par andre ting må av. Ble annbefalt å ikke gjøre monteringen selv da div. styreenheter for rattstammeelektronikk kunne ta kvelden hvis du ikke har det rette utstyret. Måtte uansett inn til Møller for programering. Er dette veil pris, eller nice price? Var jo ikkje så gale dette da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2006 Er dette veil pris, eller nice price? Var jo ikkje så gale dette da... Prisen for delene er veil. minus klubbrabatt. Prisen for montering er "snill gutt" pris. Har hørt alt fra 2-3000,- for denne jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...