#1 Skrevet Juli 31, 2006 noen som vet hvordan type olje d skal på ei s6 automat kasse? og hvor mye..? den skal på en s4 men d har vel ikke noen betydning! Noen som vet om jeg må bytte styringsenheten til kassa om jeg skal sette i s6 kasse i s4`n? og hvor mang NM skal konvertern skrus til med? samt startkransen\svinhjulet--? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2006 bump,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2006 Er det til en C4 S6 ('95 - '97) ? Oljen som er godkjent er VW-ATF G 052 162. Vet at mange har kjørt med vanlig dexron IID (eller bedre) og dexron III uten spesielle problemer. Kapasitet er 7 liter og 2,7 liter ved oljebytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2006 Klippet litt fra Bentleyen.. står ikke noe om forskjell på automat vs manuell ved montering av svinghjul.. "Senterbolt": 30 Nm (22 ft lb) + 1/4-turn (90 ) Always replace Flywheel can only be fitted in one position - holes for securing bolts are offset. Always replace bolts Use only bolts M10 x 1 x 43 - Position flywheel. Tightening torque: 40 Nm (30 ft lb) + 1/2-turn (180°) Konverteren skrues ikke fast etter det jeg kan se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2006 takker;) nå er bilen snart på veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...