Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter nyhandel av turbo og grenrør, til S2 Coupe'n, så trenger jeg sårt en som KAN sveise 3" eksosanlegg fra turbo og ut!

 

Dette er forsåvidt enkelt, TROR ikke jeg har rustfritt som noe krav, hvis det ikke er betydelige forskjeller på vanlig stål og rustfritt ang effekten! :P noe jeg tviler på! Det skal ikke være noen kat'er med her, og fra ca. midt på bakakselen og videre bak, er det allerede 3".

Problemet er at jeg ikke har peil på å sveise, og har heller ikke apparat, eller kjenner noen som har dette, så må da søke hjelp her! Noen som har noe tips?! Ferrita er langt unna (Porsgrunn), og Svendsen er teite som ikke gidder...!

 

Mvh. Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

INGEN som har fått sveiset 3" eksos på bilen sin her?!?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Svendsen Eksos, fikk sveisa 3" fra downpipen og bak for 5500,- inkludert 1 lyd-demper. Meget fornøyd med arbeidet og ikke minst lyden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Svendsen Eksos, fikk sveisa 3" fra downpipen og bak for 5500,- inkludert 1 lyd-demper. Meget fornøyd med arbeidet og ikke minst lyden:)

 

Hei!

 

Etter nyhandel av turbo og grenrør, til S2 Coupe'n, så trenger jeg sårt en som KAN sveise 3" eksosanlegg fra turbo og ut!

 

Dette er forsåvidt enkelt, TROR ikke jeg har rustfritt som noe krav, hvis det ikke er betydelige forskjeller på vanlig stål og rustfritt ang effekten! :P noe jeg tviler på! Det skal ikke være noen kat'er med her, og fra ca. midt på bakakselen og videre bak, er det allerede 3".

Problemet er at jeg ikke har peil på å sveise, og har heller ikke apparat, eller kjenner noen som har dette, så må da søke hjelp her! Noen som har noe tips?! Ferrita er langt unna (Porsgrunn), og Svendsen er teite som ikke gidder...!

 

 

Mvh. Thomas

 

Det er rimelig trangt over bakakselen på S2 Coupen. Svendsen i fredrikstad ville heller ikke ta min. En kompis skal hjelpe meg å sveise, så vi tar det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Svendsen Eksos, fikk sveisa 3" fra downpipen og bak for 5500,- inkludert 1 lyd-demper. Meget fornøyd med arbeidet og ikke minst lyden:)

 

Tror det er der problemet ligger, Svendsen på Lørenskog sveiser BARE fra downpipe og bakover. Jeg også trenger 3" fra turbo, så har sjekket dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Svendsen Eksos, fikk sveisa 3" fra downpipen og bak for 5500,- inkludert 1 lyd-demper. Meget fornøyd med arbeidet og ikke minst lyden:)

 

 

Vil da i værtfall veldig gjerne vite hvor du fikk til dette?!? Hehe! Ingen her nede som vil gjøre dette i værtfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil da i værtfall veldig gjerne vite hvor du fikk til dette?!? Hehe! Ingen her nede som vil gjøre dette i værtfall!

 

Tror han har 200Q ikke Coupe. På 200 ligger det under bakstillinga. Svendsen i fredrikstad hadde min på bukken men når de så hvor trangt det var over bakstillinga, hadde de ikke lyst til å ta´n...

 

Eneste jeg har funnet er som du nevner Ferrita i Porsgrunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja... Hvis det ikke dukker opp noen andre gode forslag, så må det vel bli Ferrita i Porsgrunn. Men hvis fortsatt noen veit om NOEN SOM HELST som er litt nærmere Oslo\Akershus, så hadde det vært FLOTT!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil da i værtfall veldig gjerne vite hvor du fikk til dette?!? Hehe! Ingen her nede som vil gjøre dette i værtfall!

 

Det er Svendsen på Tiller i trondheim som sveiset det, og ja eksosen går under bakstillinga. Tror det er litt forskjellig fra plass til plass om de vil gjøre de enkelte jobbene. Spør meg ikke hvorfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.