#26 Skrevet Januar 3, 2005 Motoren min (AAR) har også KE3-Jetronic... hvor sitter den i såfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 3, 2005 Motoren min (AAR) har også KE3-Jetronic... hvor sitter den i såfall? Mener på det skal være en 3 polt plugg i nærheten av gasspjeldet. Ledningen fra denne går til undersiden av gasspjeldhuset. Bryteren er innebakt i "klumpen" som er der. Det er slik på min bil med automat. Usikker på hvordan det er med biler med manuel kasse. Kan finne tegning på fra dette i Etka når eg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 3, 2005 Thomas. KE3 Jetronic har en microbryter for lukket gasspjeld, og sitter ved spjeldpotensiometeret i innsuget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 3, 2005 Den er altså skjult? med unntak av kontakten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 3, 2005 Den er altså skjult? med unntak av kontakten... Stemmer det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 4, 2005 unveil the secres of AAR... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...