#1 Skrevet August 1, 2006 Noen som vett om det blir? Og i tilfelle hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2006 Jeg stiller nå vertfall, Tore får oppdatere oss om det blir på aksdal bil eller.no... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2006 komme eg o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2006 vet ikke om tore er på ferie, men kommer dersom vi treffes en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2006 Komme eg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2006 Hvor skal vi da treffes? Mc Donalds OASEN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2006 ja hørres ikke så dumt ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2006 Skal vi si det sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2006 høyres grett ut det:) Stille vel eg og, te vanlig tid....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2006 hei! ka ti pleie møtene å vara?? konne vore kjekt å tatt meg ein tur: smil : viss nåken konne sagt ifra t lokallagslederen at han konne tatt me seg ei skiltplata, står HAUGESUND FORD AUTO på den eg har no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2006 Møtene pleier å begynne 19.30. Kan desvere ikke komme imorgen da jeg etter planen skal hente meg ny bil (non vag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2006 Vanlig tid ja, 19.30 Glenn Morgan, gidder du å ta med deg de baklyktene vi snakka om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2006 hehe ja får sjå om eg klare å finna den rette Mc Donald denna gong:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...