#1 Skrevet August 1, 2006 Holdt på å montere ut G-laderen for å sende den inn til overhaling idag. Men da jeg skulle skru løs motorbraketten den sitter i, klarte jeg såklart å runde den ene umbrakoskruen som sitter øverst til venstre Noen her som kan hjelpe meg ? Vil helst ha den ut i løpet av morgendagen, så setter utrolig stor pris på innspill fra noen som har litt erfaring med skruing Kristoffer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2006 Holdt på å montere ut G-laderen for å sende den inn til overhaling idag. Men da jeg skulle skru løs motorbraketten den sitter i, klarte jeg såklart å runde den ene umbrakoskruen som sitter øverst til venstre Noen her som kan hjelpe meg ? Vil helst ha den ut i løpet av morgendagen, så setter utrolig stor pris på innspill fra noen som har litt erfaring med skruing Kristoffer.. Du kan slå inn en torx eller en 12 kant (stjerne). Får tak på skruen da. Hvor skal du sende laderen til overhaling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2006 Du kan slå inn en torx eller en 12 kant (stjerne).Får tak på skruen da. Hvor skal du sende laderen til overhaling? Hmm.. Får prøve på det i morgen da.. Er bare så SINNSYKT trangt Så er jo et helvete å komme til der.. Laderen går til SS Tuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2006 et lite tips på gamle umbraco skruer er å bruke torx i rette størrelse til å begynne med! har syk erfaring i dette med at umbraco skruer blir avrundet! derfor bruker jeg nå alltid torx, og det funker i 99% av tilfellene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2006 Torx skal prøves i løpet av morgendagen Takk for tipsene så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2006 Torx funker, men splines ( 12 kant ) funker enda bedre. F.eks en rundt 6mm umbraco løsnes som regel uten problemer med en innbanket 8mm splines. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2006 Da var laderen ute Tråden kan stenges ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...