Anbefalte innlegg

Skal ordbe et senkesett (fjærer og dempere) til nevnte bil og tok kontakt med Hellanor for å kjøpe Eibach Sportline. Fikk da til svar at dette hadde de ikke til Quattro: bh : Tar han i telefonen hos Hellanor feil, eller stemmer det?

 

I så fall, noen andre tilsvarende sett som kan være et godt alternativ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ordbe et senkesett (fjærer og dempere) til nevnte bil og tok kontakt med Hellanor for å kjøpe Eibach Sportline. Fikk da til svar at dette hadde de ikke til Quattro: bh : Tar han i telefonen hos Hellanor feil, eller stemmer det?

 

I så fall, noen andre tilsvarende sett som kan være et godt alternativ?

 

 

har eibach fjærer på bilen men trur ikke det finnes komplette sett nei..

 

kan vel se inne på http://www.eibach.com vel om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach lager kun fjærer til 1.8TQ.... Jeg bruker Bilstein dempere og Eibach fjærer.... God kombinasjon! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se under "eibach" på kollevold.no der finner du link til Eibach's egne "Application guide" + prislista til hellanor. bare å leite i listene der, mener jeg har sett til quattro B5 der, men mulig du må opp på Pro-link settet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå heller på http://www.eibach.de. Bedre info der. Jeg har forøvrig fjærer til A4 quattro til salgs.

 

 

Hvordan er disse i forhold til de orginale? Har du et bilde av de på bilen?

 

Vi snakker fremdeles om B5 ja?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er disse i forhold til de orginale? Har du et bilde av de på bilen?

 

Vi snakker fremdeles om B5 ja?

 

Vi snakker B5, ja. De skal vel senke ca 35 mm når de er nye, men jeg tror disse har krympet litt, så tipper 45 mm? Jeg har desverre ikke noe godt bilde av når de var montert på bilen, men ved måling var de to cm høyere enn på dette bildet: attachment.php?attachmentid=60694&stc=1&

 

Det er også et par bilder i prosjekttråden min, men de viser desverre dårlig høyden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg skulle handlet denne kombinasjonen på Møller i Hønefoss ( Eibach fjærer og Bilstein dempere ) hadde det kostet meg ca 7000 kr da jeg spurte i fjor. En på delelageret monterte dette på sin bil og ble veldig fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakker B5, ja. De skal vel senke ca 35 mm når de er nye, men jeg tror disse har krympet litt, så tipper 45 mm? Jeg har desverre ikke noe godt bilde av når de var montert på bilen, men ved måling var de to cm høyere enn på dette bildet: attachment.php?attachmentid=60694&stc=1&

 

Det er også et par bilder i prosjekttråden min, men de viser desverre dårlig høyden.

 

Hadde du kunne tatt et mål av fjæra bak? På min er nemlig hjulet oppunder hjulbuen.. : klø : Ser temmelig likt ut framme, men der er bare segne orginalfjærer.. :P Kjøpte nye bilstein sportsdempere i fjorsommer og trudde alt skulle bli så mye bedre, men dengang ei.. :P

 

Hva ca hadde du tenkt deg for disse da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du kunne tatt et mål av fjæra bak? På min er nemlig hjulet oppunder hjulbuen.. : klø : Ser temmelig likt ut framme, men der er bare segne orginalfjærer.. :P Kjøpte nye bilstein sportsdempere i fjorsommer og trudde alt skulle bli så mye bedre, men dengang ei.. :P

 

Hva ca hadde du tenkt deg for disse da?

 

Fjæra bak er ca 28 cm lang når den ikke er komprimert. Bilen var ca 36 cm fra senter av felgen til skjermkant når jeg hadde disse på.

 

Pris står her i salgstråden min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82316 ,men regner med du bare vil ha fjærene, så da kan du få disse for 1200+frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.