#1 Skrevet August 2, 2006 passer ac kompressor fra s2,s4,s6 og RS2 om en annen? Jeg skulle gjerne hatt en sånn da min har skjært seg;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2006 Ser ut som om det passer fra Coupe med og uten Quattro, og det innebærer vel S2 også. Passer også fra 80 Avant med og uten Q fra 92-96. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2006 Takk skal du ha. Trenger en sånn nå som jeg har av hele fronten på bilen.greit å ta det i samme slengen. Hjulet var klin umulig å dra rundt på kompressoren så den har nok skjært seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2006 Jeg har en liggende! Den var i bruk i bilen før bilen ble satt inn for vinteren, så den skal fungere helt fint. Kort vei fra Oslo er det også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...