#1 Skrevet August 2, 2006 Hei! Noen som kunne tenke seg å valsa hjulbuene mine foran, en golf 5.. Skal på bilferie til uka, og det subber litt! Bor i hurdal, men noen kan jo alltids kjøre en bit for å få gjort det... Oslo/Lillestrøm/gjøvik/hamar... Noe i den lengden der.. Kan du? Svar her, eller sms på 916 917 83... MVH Ole KristiAn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2006 Selvfølgelig mot betaling.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2006 SOS Biloppretting på Kløfta gjør dette,1200kr rund baut mener jeg og huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2006 Ja, men de hadde visst ikke tid... Får svinge innom igjen etterpå og dobbeltsjekke...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2006 Nei, var innom der i dag, dem hadde slutta å valse for flere år tilbake dem... HJELP!??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2006 Nei, var innom der i dag, dem hadde slutta å valse for flere år tilbake dem... HJELP!??? Hei du:) Jeg reiser til Gjøvik imorra og skal være der hele helga. Kan ta med valsen min jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2006 Har hørt at de skal ha 500,- hos TS-Racing i Østfold.. Men blir kanskje litt langt unna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2006 @OK: Anbefaler deg sterkt å la Odd Ivar se på saken. Han er mer enn kompetent til å løse problemet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2006 ja, har forsåvidt skjønt det jeg pgså! Han ringte meg nå i sta, så i morra blir det nok valsing! Detta er så sinnsykt bra! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2006 HURRA! Da har det blitt valsa hjulbuer! TAKK!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2006 HURRA! Da har det blitt valsa hjulbuer! TAKK!!! Så da kan ferien begynne:). God tur til det vakre Nordvest (med de hyggelige innbyggerne). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2006 HURRA! Da har det blitt valsa hjulbuer! TAKK!!! sorry offtopic: din bil jeg så i brandbu igår? svart 5'r med rieger front så det ut som. var i pådrag, så jeg så bare bilen i bakspeilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2006 stemmer nok godt det, var innom og lette etter ei kebab-sjappe, men fant ei bortpå gran... Så en sølvgrå 4'r der, ikke deg vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2006 stemmer nok godt det, var innom og lette etter ei kebab-sjappe, men fant ei bortpå gran... Så en sølvgrå 4'r der, ikke deg vel? den på gran er bra. nei, kjører blå s3, møtte deg på tur inn til brandbu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...