#1 Skrevet August 2, 2006 Trenger noen tips til hvor (Norge eller utland) man kan få tak i rimelig ny eller overhalt turbo. (046 145 701 DX) Koster 16000 hos Møller, og det sviiir. Den jeg har er oljesmurt, og det lekker littegrann olje som havner i intercooleren. Gått ca 325000, og da er det vel snart slutt på den ? Glad for alle tips og råd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2006 Norsk turbo service leverer endel rimeligere en dette vil jeg tippe, GIK turbo kan du jo og sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2006 GIK skulle ha 7200 +mva for bytteturbo om jeg husker rett. Ligger prisliste på websidene dems. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2006 Ta kontakt med http://www.kimmit-sport.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2006 Takk til alle for nyttige svar !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...