Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer disse? Kan jeg få kjøpt det på vanlige bilbutikker eller må det bestilles spessielt? Noen som har bygd om fra sveiv til elvindu som kan forklare meg hvordan de har gjort det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fungerer disse? Kan jeg få kjøpt det på vanlige bilbutikker eller må det bestilles spessielt? Noen som har bygd om fra sveiv til elvindu som kan forklare meg hvordan de har gjort det?

 

ingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min Golf 3 sitter er det ei rele styring. For å slippe å dra opp så mange ledninger fungerer det slik at relèt for forskjellig signal om det skal gå opp eller ned, + eller -. Da kan samme leder brukes til å styre opp og ned bevegelsen.

 

Hvis det er slik i din bil må du altså ha et spessiall rele. Eller en styring som det blir.

 

Det beste ved ombygging er vel å skaffe alt fra en delebil, du trenger trolig hele vindusheisen, ledningsnett, brytere og dørsider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker, men tror det sitter en termosikring inni releet. Om ruta møter motstand e.l. så skal den stoppe.

 

Bygde om min 90Q til elvinduer med orginaldeler., var ikke noe problem å koble opp dette ene releet. Fulgte bare el-skjema, ledningsnettet var klipt både her og der så det ble litt lodding..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.