#1 Skrevet Mai 12, 2004 Jeg så noen plakater på Kvadrat i dag, at det skulle være noe "monster" truck sow på travbannen til søndag. Det hadde vel vært noe å sett på i bakfylla vel? Har ikke så mye mer info om den saken enda, hvis ingen andre her har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2004 bare sett plakatene, monster truck og stunt mann show. må nok på det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2004 Di e på ruten Torsdag kl 19 og på Bryne Lørdag kl 17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2004 Lest litt mer på plakatene nå: Monster Truck Show, søndag kl: 19 og 17 mai kl 15 og 17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2004 Komme ann på om me e edru te dess;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2004 Opprinnelig postet av Roar Hetland Komme ann på om me e edru te dess;) Du får satse på det kl 17 på 17 mai. Så kan du bli edru mens ungane går i tog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2004 Kanskje me leske oss på 16 og, da kan det bli et problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2004 Eg va på monster truck og stuntshow når d va på ruten i sandnes i går... Var greit d, men ble ikke kjempe imponert av di monster trukene di hadde me sg. Men ellers va d mye bra som motorsykkel stunt me 2 å 3 hjulinger og bil stunt. Showet kostet 150 bob og varte ca 1.30 time 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2004 Opprinnelig postet av Cato M.Olsen Eg va på monster truck og stuntshow når d va på ruten i sandnes i går... Var greit d, men ble ikke kjempe imponert av di monster trukene di hadde me sg. Men ellers va d mye bra som motorsykkel stunt me 2 å 3 hjulinger og bil stunt. Showet kostet 150 bob og varte ca 1.30 time Å det så va forbanna me å betala 150 bob var at dei så ikkje betalte såg showet bedre......(frå perongen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2004 Ja ja, ikke så mye positivt. Hvis dere mener det, så tror jeg jeg sparer de 150 spenna og spiser middag hos svigers istedetfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2004 Ja d va skipt me di folkå på perongen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...