#1 Skrevet August 2, 2006 Som allerede nevt i en annen tråd her, hvordan er stemningen for å få til noe på Opplandsida av Mjøsa? Lokallags-treffa er på Rudshøgda, sjelden/aldri totninger der har jeg inntrykk av...? Kom med forslag, trenger vel ikke være mer høytidelig enn lokallags-møtene?? Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2006 Sendte en PM om dette ista til Anders Nedland Røneid om dette. Ett sted med mat hvertfall..... og parkering til bila.... Jeg sier ikke nei til litt sosialt samvær og tullprat! Har vært på noen av treffa der, siden jeg bor der i uka. Det som gjør at jeg ikke er der oftere er fordi det er på søndag, og den passer ikke meg. Vært på treffa i Oslo, de er på mandag, synes det er bedre jeg. Pleier og være20-40stk der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2006 Kan komma her (Gjøvik) ein runde på lørdag ettermiddag... Kan fyre opp grillen her, om noken tar med litt mat. Kan ta eit par pils og om noken vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2006 Godt initiativ, Roar.. Synd jeg er på ferie på feil side av landet for tiden, så da bør det gjentas en gang etter midten av august helst.. Men er absolutt for å finne på noe på Gjøvik-siden av Mjøsa, har savnet litt av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2006 Skal vi få oppmøte så bør vi spre det litt da, jeg kan ikke nå på lørdag... Men senere i høst når ferie og sånn er over.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2006 eller me kan ta det utpå hausten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2006 Her er det masse plass også, god plass til oppstilling av biler, men desverre litt dårlig vei ned hit (Lena Stadion). Store sånne "halv-tønne" griller, + + Her bor forresten jeg, om noen skulle lure... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2006 jeg er med på et lite treff jeg! hvis jeg ikke må jobbe da såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2006 Jeg stiller også opp på et slags treff på opplands sia ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2006 jeg er forr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60139 Be there!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...