#1 Skrevet Mai 13, 2004 Hvorfor er skrifta så lita på lokallags sidene våre? Eller er det bare noe med hiddenen her? MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2004 Tror det må være nettleseren din som spiller deg et lite puss, jeg ser ikke noen forandringer her hjemme ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2004 Ta view/vis-text size/tekststørrelse-medium (hvis du bruker explorer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2004 Den er nok i utgangspunktet litt mindre enn normalt ja... Dette er fordi jeg synes standardstørrelsen i Explorer er for stor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2004 Jeg har mistet lokallagsside adressa jeg Lars Inge, hva er den egentlig? Fikk en link av Christian fra Skien, men den funket ikke ser du! Gøy å se litt der og liksom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2004 http://agder.vwaudi-club.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2004 http://agder.vwaudi-club.no Og der etter blir du satt over igjen automatisk til den nye om jeg ikke husker feil!? MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2004 Der var du meg i forkjøpet Lars-Inge MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2004 To kjappe svar, det er bingo det! Godt å vite at det er flere enn meg som er hjemme eller har plikter på en lørdagskveld som dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen To kjappe svar, det er bingo det! Godt å vite at det er flere enn meg som er hjemme eller har plikter på en lørdagskveld som dette Jeg har jo ikke akuratt så veldig mange plasser å gå at det gjør noe MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2004 Funker ikke, Dette bildet og direkte link til shop, forum og vwaudiclub kommer, men ikke mer?litt mer enn dette dukker opp når jeg bruker den linken: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2004 Kjipt på sjøen nå tipper jeg ja Thor Arne! Når er du hjemme igjen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2004 Jeg kommer inn på agder sidene uten problemer. Hmmm? Aner ikke hva som kan være galt jeg altså! MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2004 Hjemme og hjemme! Jeg reiser vell mest sannsynlig rett nord over rett fra jobb. Skal hente bil og kommer nok ikke hjem før mandag 7 Juni tror jeg. Men jeg er i Norge den 2 Juni. MVH Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2004 Det er dette jeg får opp VACN - VACN Forum - VACN Shop : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 15, 2004 hmmm...snodig... Andre som har problemer med Agder's sider? Trond: Fungerer denne... http://vwaudi-club.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 15, 2004 Den funker greit den ja, det er den jeg bruker når jeg ikke går inn via "mail notification" optionen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 16, 2004 Alt funker glimrende her hos meg, kanskje det er noe med videreføringen fra http://agder.vwaudi-club.no/ som ikke funker hos Trond? Her er i hvertfall den nåværende adressen: http://agder.vwaudi-club.no/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 18, 2004 Kommer ikke inn enda jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 19, 2004 Tror hiddenen din er sjuk, Trond. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 19, 2004 Det tror jeg også...kanskje et oppdrag for verkstedet? Er det kun denne internettsiden du har problemer med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Det tror jeg også...kanskje et oppdrag for verkstedet? Eller kanskje en hidden-eksorsist til å drive ut hidden-demonene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Eller kanskje en hidden-eksorsist til å drive ut hidden-demonene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...