#1 Skrevet August 2, 2006 kan noen legge ut noen bilder av bilen sin som er senket 40mm?( a4 96 mod) har senket min 40mm med lesjøfors fjærer, men synes ikke den ble noe spesielt lav. lurer derfor på hvordan andre sine biler ser ut med 40mm senking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2006 Min A4 er senket 35mm eller 40mm husker ikke helt: rolleyes Interalloy fjærer vertfall. Tror det er en del forskjell fra fjærer til fjærer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2006 Med 40mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2006 Slik ser min ut nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2006 Min med 35/35mm senking og 19". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2006 Synes min burde vært litt lavere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2006 Synes min burde vært litt lavere.. Fjærene vil "sette" seg litt etter bruk,hvor lenge siden er det du monterte de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2006 Fjærene vil "sette" seg litt etter bruk,hvor lenge siden er det du monterte de? Det er ca 6 uker siden nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...