#1 Skrevet August 3, 2006 Er det noen som vet om det er mulig å koble til diagnose-verktøy på en -92 Passat? Jeg har et koblingsskjema som sier at det skal være en plugg som går til dette, men jeg kan ikke finne den (etter mye leting). Jeg så på Ross-Tech at Passaten kan kobles til fra -95, men det burde vel være samme styring som på Golf, og den kan kobles til helt ned til -92 mod... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2006 Se ut på ross-tech sine sider at det skal finnes "DLC located under the shiftboot in the center console". Du må vel ha en overgang det for å komme inn. Se forøvrig hva som er støttet HER (link til bilde av plassering lengst ned på siden.., dog dårlig..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2006 bluggene er under girstang dekselet ja... må ha 2x2 adapter da... svart og hvit plugg skal brukes... den blå er noe med abs`n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2006 tusen takk folkens, kontaktene er funnet og bilen er sjekket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...