#1 Skrevet August 3, 2006 Heisann! Som tittelen sier.. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha OZ superleggera eller Superturismo til min Competition.. Størrelse blir 17" med lavprofil.. Noen som kan hjelpe meg i avgjørelsen? Evnt. photoshoppe litt? Legger ved bilder.. Edit: Byttet bilde av superleggera felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2006 OZ superleggera!! De du har funnet bilde av er jo skrudde....og dyyyyyyre. Den litt vanligere varianten er bedre prissatt, og fåes i antrasittfarge også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2006 oz superleggera forged 3 ; hehe koster en formue men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2006 Synes de var fine! Har byttet bilde nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2006 Hvis du går inn å kikke på competitonen til Lars Sperstad så får du se bilen hans med OZ superturismo. GROMT http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1922 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2006 Superturismo er tøffere å se på, mens Super- og Ultraleggera er lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2006 Jeg syns Superturismo er finest, men jeg har jo sånne selv da. I tillegg til at Superleggera er lettere så er de også enklere å vaske. Det er det jeg hater med mine Turismoer, å vaske dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2006 Jeg syns Superturismo er finest, men jeg har jo sånne selv da. I tillegg til at Superleggera er lettere så er de også enklere å vaske. Det er det jeg hater med mine Turismoer, å vaske dem. Superturismo vi har er gamle typen, den er vel ikke å få kjøpt lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2006 Nei, men det har kommet en ny versjon som er nesten lik. Den heter Superturismo GT i sølv og Superturismo WRC i hvit. http://www.oz-racing.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2006 Jeg syns Superturismo er finest, men jeg har jo sånne selv da. I tillegg til at Superleggera er lettere så er de også enklere å vaske. Det er det jeg hater med mine Turismoer, å vaske dem. Cartec Wheel Acid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2006 superleggeraen er vel blitt oppgradert til ultraleggera... Der går eikene heilt opp til felgkanten... ultraleggera felgene er heilt fantastiske... men det er jo turism felgane og... vanskeleg valg... feite begge to... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2006 Utrolig fornøyd med mine Ultraleggeraer i hvert fall. Utrolig solide virker det som også. Jeg har hoppa over curbs sidelengs med dem uten at de føles noe mindre runde av den grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2006 Hmm.. Er ikke lett dette.. Har egentlig mest lyst på superturismo, men..... Kanskje er superleggera eller ultraleggera finere på bilen og.. Visst det er noen forhandlere her inne som kan gi et bedre tilbud på en felgpakke med lavprofil på disse enn 11500,- inkl. frakt. Vennligst send en pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2006 Du får skrike ut hvis du finner en forhandler med akseptabel pris, er ute etter OZ felger til min å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2006 Kan jo gjette hvor jeg kjøpte mine. Ellers kan man handle fra dækimporten i Danmark, men tror nok det blir dyrere mtp. frakt og dansk kronekurs. http://www.daekimporten.dk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 4, 2006 Du får skrike ut hvis du finner en forhandler med akseptabel pris,er ute etter OZ felger til min å For noen få år siden kjøpte jeg mine Superturismo i 7x16 med billige 205/45R16 dekk og betalte kun 7000 ferdig montert, på Dekkomsetning på Evje i Aust-Agder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 8, 2006 Tror jeg nå har bestemmt meg for Superturismo.. Men hvilken dim? Hvilke går ikke på en Competition? 205-40-17 215-40-17 215-35-17 225-35-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 8, 2006 De alternativene du skriver vil gi hhv. 5,7% / 4,4% / 7,8% / 6,7% for liten rulleomkrets i forhold til original 205/55-16.. Alle disse vil altså være mye for små, og det ser kanskje litt rart ut på en B4.. I tillegg er 215/40 den eneste av dimensjonene som i det hele tatt er lovlig (5% regelen) Det du bør ha er 215/45-17 eller 225/45-17. 215/45 er litt lite (-1,0%) men ser bra ut og vil kanskje spore minst, mens 225/45 stemmer nesten nøyaktig (+0,3%) med original rulleomkrets.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 8, 2006 225/45R17 er 100% nøyaktig i forhold til 195/65R15 som er original størrelse på B4-biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 10, 2006 Blir det ikke MYE gummi når det kommer opp i 45 da? Eller er det ikke til å unngå uten å gå opp i 18" Call me stupid, men jeg lurer bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 10, 2006 Blir det ikke MYE gummi når det kommer opp i 45 da? Eller er det ikke til å unngå uten å gå opp i 18" Call me stupid, men jeg lurer bare.. Kommer an på øyet som ser det. Her er 225/45R17 på 7.5x17 felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...