#1 Skrevet August 3, 2006 Skulle ut med bilen isted, og hører plutselig at det knirker og lager lyder fremme ved høyre forhjul, når bilen står i ro eller kjører seint.. Skal forhåpentligvis på verksted i morgen og bytte drivakselmansjett (tror jeg det var ), siden den andre er defekt og det lekker olje baki der. Men kan knirkingen komme av dette (siden da mye av olja faktisk ligger på utsiden og i felgen), eller er det enda mer som er feil..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2006 Har fått igjen bilen fra verksted, men lyden er der fremdeles. Hvorvidt dem har bytta delen vet jeg ikke, men skulle tro det, siden dem ikke nevnte noe.. Noen ide om hva det kan være isteden..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2006 tørr opphengskule? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2006 tørr opphengskule? Kan dette komme av at mye av oljen som da ligger der har forsvunnet ut pga defekt drivakselmansjett..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2006 opphengskula er den på bærearmen og har så vidt jeg vet ikke noe med bærearmen å gjøre.. har AKKURAT sammeproblemet på min bil (A80 typ 81) tenkte eg sku bytte opphengskule og se om det hjelper.. hvis knirkingen er metallisk så vil jeg ivertfall tro det er en kule et eller aent sted.. kan jo også være styrekulen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2006 kan vere lager/senkeskål i dempetårnet som er defekt.men dette vil du merke kun når du svingar. er denne defekt vil fjøyra "lugge" når du svingar å du vil høyre bankelydar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...