#1 Skrevet August 4, 2006 Jeg og Cato Benjaminsen her i klubben hadde en liten photoshoot. Tenkte jeg skulle dele utfallet med dere. Va tycks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2006 Jeg og Cato Benjaminsen her i klubben hadde en liten photoshoot. Tenkte jeg skulle dele utfallet med dere. Va tycks? Kule bilder, spesielt dette! Ser utsom om Lupoen er en liten radiobil i forhold Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2006 Lupoen virker til daglig som en liten radiobil i forhold til de fleste biler:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2006 Cool! Vi får ta flere photoshoot`s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2006 Stilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2006 Tøffe biler og veldig bra bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2006 Tøffe biler og veldig bra bilder Veldig bra bilder faktisk? Blir smigret her jeg sitter, med tanke på at jeg er veldig ny og første gang jeg bruker speilrefleks kamera. Tusen takk:D Audun, bare å ringe, jeg er med anytime:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2006 Veldig bra bilder faktisk? Blir smigret her jeg sitter, med tanke på at jeg er veldig ny og første gang jeg bruker speilrefleks kamera. Tusen takk:D Audun, bare å ringe, jeg er med anytime:D tøffe bilder, stilig med den himmelen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2006 Team Matchbox. Kule både bildene og bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2006 Kul den gule bilen der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2006 kuule bilder!! hva slags kamera bruker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2006 kuule bilder!! hva slags kamera bruker du? Bruker EOS 350D med sånn 18-55 linse som fulgte med cammet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...