#1 Skrevet August 4, 2006 Vil gjerne takke Tor Olav Salvesen for en flott og rask handel! Er meget fornøyd med restultatet, men skulle ønske bilen var litt lavere. Så lurer jeg på om senkeskåler kan brukes både foran og bak? eller er det bare kun for foran? Har også lyst å tune vinduene, så vet dere om noe som gjør det billig i Trondheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2006 Kjempefin bil! Og fine felger Kjøp deg justerbart senkesett, så er problemet løst for alltid, da får du det akkurat slik du vil ha det! Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2006 Ja men justerbar senkesett er jo litt dyrt.. Et bilde til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2006 Ble kanonbra det der! Bare litt senk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2006 Traff deg ved tonstadkrysset før i dag, prøvde å hilse men det var vel kanskje litt vanskelig å se. Flott bil du har! Felgene stod godt til bilen, og det gjorde seg virkelig med hvite baklykter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2006 Det ble kjempebra Kim Roar! blir enda deiligere vis du får lagt den litt mer nepå en mulighet er da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2006 Passa fint det der. Men det var litt lang vandring mellom dekk og skjermkant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2006 Traff deg ved tonstadkrysset før i dag, prøvde å hilse men det var vel kanskje litt vanskelig å se. Flott bil du har! Felgene stod godt til bilen, og det gjorde seg virkelig med hvite baklykter også. Oh, deg så jeg ikke.. Takk Ja, likte de baklyktene også. Har fått noe respons på at de var stygge.. Og til dere andre, jeg har tenkt mye på det om å senke bilen mer men jeg tror jeg ikke gjør det. Kanskje bare 15mm foran med senkeskåler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...