Anbefalte innlegg

bilen min er litt slitt i lakken slik at jeg tenkte jeg skulle prøve å rubbe den, derfor lurer jeg på hvilken rubbing som anbefales? legger også til at det skal gjøres for hånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym Paint renovator synes jeg gir veldig bra

resultater...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym Paint renovator synes jeg gir veldig bra

resultater...

er det slipekorn i den? får man kjøpt den i vanlige bilrekvisita butikker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autoglym er og anbefale ja: smil : , fåes kjøpt hvertfall på mekonomen og vwaudi forhandlere, sikkert mange andre steder også. Du får aller best resultat hvis du kjøper deg en poleringsmaskin og så bruker du halve tiden;) jeg kjøpte en på biltema til 299,- funker som en drøm den:) bruk en bra polish og poler den opp igjen etter at du har rubbet den, da vil du nok se stor forskjell: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autoglym er og anbefale ja: smil : , fåes kjøpt hvertfall på mekonomen og vwaudi forhandlere, sikkert mange andre steder også. Du får aller best resultat hvis du kjøper deg en poleringsmaskin og så bruker du halve tiden;) jeg kjøpte en på biltema til 299,- funker som en drøm den:) bruk en bra polish og poler den opp igjen etter at du har rubbet den, da vil du nok se stor forskjell: smil :

ok, har vært og kjøpt autoglym nå, skal prøve det i kveld. får prøve for hånd først.

var og skulle spyle bilen min her om dagen, fikk avfettet den, så sluttet spylern å virke. tok nesten en time før jeg kom hjem og fikk vasket den og da hadde avfettingen tørket på bilen, etter det har den blitt så skjoldete og stygg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, har vært og kjøpt autoglym nå, skal prøve det i kveld. får prøve for hånd først.

var og skulle spyle bilen min her om dagen, fikk avfettet den, så sluttet spylern å virke. tok nesten en time før jeg kom hjem og fikk vasket den og da hadde avfettingen tørket på bilen, etter det har den blitt så skjoldete og stygg..

 

har hatt det problemet med en svart golf før, blir ikke mye pent: mad :

men hjelper godt med litt rubbing og polish, kansje det holder bare med og pollere den....men det finner du ut: smil : Bare husk og ikke stå i solsteika og poler, da brenner polishen seg fast: eek : , stå i skyggen eller ta det på kvelden når sola ikke er så sterk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge autoglym skal man rubbe med paralelle bevegelser, hvordan blir det mulig om man bruker maskin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge autoglym skal man rubbe med paralelle bevegelser, hvordan blir det mulig om man bruker maskin?

 

hmm...det har jeg ikke hørt før: klø : men nå har ikke jeg brukt akkurat autoglym sin rubber, kun polish, men tror ikke det spiller noen rolle om du tar det frem og tilbake eller i sirkel, prøv deg frem litt, prøv litt rundt og rundt og litt frem og tilbake og se om det blir noen forskjell....tviler på det men:)

 

Men ta det pent hvis du bruker maskin, du kan for slipe deg gjennom klarlakken hvis du holder den stille på samme sted (ca 4 sek!!) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen erfaring hvordan slike produkter er å bruke på Audi's "miljø-lakk"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.