#1 Skrevet August 4, 2006 Da jeg kjøpte bilen min låg denne ventilen løst nedi motorrommet. Det var montert en boostcontroller der men den var ødelagt. Har nå planer om å koble til igjen N75 ventilen men aner jo ikke hvordan denne skal kobles da det ikke er noe piler på den. Legger ved ett bilde så vist noen kan fortelle meg hvordan den skal kobles er jeg evig takknemlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2006 her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=37311&highlight=n75 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2006 Fant en fin oppskrift her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2006 Fikk nå montert på ventilen igjen og tok meg en tur. HELT NY BIL! Den ladder når den skal og peaker der den skal! Så utrolig deilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2006 Kan den n75 j ventilen brukes på a3 1,8t oxo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2006 Kan den n75 j ventilen brukes på a3 1,8t oxo? 95% sikkert, JA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2006 95% sikkert, JA. da regner jeg med det går på Golf 4 gti også? (bedre å få det inn med teskje enn å bestille feil:)) Noen som har delenr til den som går på golf 4? er vel den TT 225hk ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2006 da regner jeg med det går på Golf 4 gti også? (bedre å få det inn med teskje enn å bestille feil:)) Noen som har delenr til den som går på golf 4? er vel den TT 225hk ventilen? Delenr er: 034 906 283 J -N75J. J ventilen er ikke fra TT225Hk den er fra Audi S2! Den passer på Alle 1.8T motorer!bare husk og monter den riktig vei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2006 Men for å vri litt på denne tråden.. Hvordan er det å kjøre bilen derson jeg fjerner magnetventilen og bare har en reguleringsventil som hindrer meg i å lade over 1,2 bar?? Vil dette gå? Hvordan skal dette kobles da med tanke på at det er 3 slanger der pr idag, og vil vel da kun få bruk for 2 slanger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2006 Delenr er: 034 906 283 J -N75J. J ventilen er ikke fra TT225Hk den er fra Audi S2! Den passer på Alle 1.8T motorer!bare husk og monter den riktig vei! Den virket ikke på min, ellers så fikk jeg en defekt en. byttet til orginalt jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2006 Delenr er: 034 906 283 J -N75J. J ventilen er ikke fra TT225Hk den er fra Audi S2! Den passer på Alle 1.8T motorer!bare husk og monter den riktig vei! ok.. da bestiller jeg den i morgen. kom gjerne med teskje metode forklaring på hvordan den skal monterest: flau : EDIT: ser det er bilde over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2006 hvis du mener å bare plugge ut ledningen så går den vel i sikkerhetsmodus, og lader ikke over 1,5 (på kjørekomp) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...