Panseret åpner seg ikke?!

Anbefalte innlegg

Dro som vanlig i håndtaket det så kloink kloink som vanlig. Men panseret gikk ikke opp. Har prøvd det meste når men får det ikke til.

 

Har tatt av fangeren og lista under lyktene og grill. Hvor skal jeg dra i, eller gjøre for å få det opp. Wiren virker meget slakk da jeg dro den langt nedigjennom. Men spratt fort på plass igjen når jeg skubbet den tilbake.

 

Hjelp:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. kan jo være wiren er røket da, men sitter panseret HELT fast som det vil gjøre RETT etter du har lukket det eller har det sluppet taket? eventuelt kan du jo få en til å dra i håndtaket mens en prøver å åpne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. kan jo være wiren er røket da, men sitter panseret HELT fast som det vil gjøre RETT etter du har lukket det eller har det sluppet taket? eventuelt kan du jo få en til å dra i håndtaket mens en prøver å åpne?

 

Er akkurat som jeg aldri har dradd i håndtaket.

håndtaket er helt slakt akkurat som wiren har røket. Og jeg har prøvd å sette meg på det. slå på det og bryte det opp med makt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dro som vanlig i håndtaket det så kloink kloink som vanlig. Men panseret gikk ikke opp. Har prøvd det meste når men får det ikke til.

 

Har tatt av fangeren og lista under lyktene og grill. Hvor skal jeg dra i, eller gjøre for å få det opp. Wiren virker meget slakk da jeg dro den langt nedigjennom. Men spratt fort på plass igjen når jeg skubbet den tilbake.

 

Hjelp:o

Kommer du deg under bilen kan du dra i wiren fra undersida, evt skyve fjærene som låser rundt "pinnene" innover mot midten til panseret spretter opp. Er vel en lås på hver side tror eg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du deg under bilen kan du dra i wiren fra undersida, evt skyve fjærene som låser rundt "pinnene" innover mot midten til panseret spretter opp. Er vel en lås på hver side tror eg...

 

ja, får tak i de pinnene og wiren når jeg stikker hånda under grillen. så de hakene skal til hver sin side? går liksom så lett å flytte den største. mens den minste er litt mere tung.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, får tak i de pinnene og wiren når jeg stikker hånda under grillen. så de hakene skal til hver sin side? går liksom så lett å flytte den største. mens den minste er litt mere tung.

 

 

Vinkelsliper: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinkelsliper: rolleyes

 

haha, hallvar sa jo han skulle ha pansret :P men like før jeg river ned den grillen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Coupe\90-bibelen: (20v.org)

 

Hood Release Cable

(Geoff Gautier, Brent Henry)

One day you may go to open your hood, only to feel a snap in the lever, then no resistance and no open hood. Your release cable has snapped. You can still get the hood open. Over each headlight you will be able to see the latching posts. Use a long flat head screwdriver to push the latches to release them. Be careful not to crack your headlights while forcing the latches. You can also use a bent coat hanger to grab the latches and release them. Note that to release each side you push/pull towards the center of the car.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De pinnene er jævla harde å dytte på.. Men skal gå greit å komme til wiren også, fremme mellom den 'første' pinnen og høyre hovedlykt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var wiren som hadde løsnet på høyre side. Så gnudde meg under bilen og så litt før jeg skjønte hvor jeg skulle ta i for å få den opp. Så nå er endelig batteriet på lading. Og fått skrudd fast div andre ting. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dagens ide tormod! hold vinkelsliperen unna panseret mitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dagens ide tormod! hold vinkelsliperen unna panseret mitt ;)

 

 

Det panseret var en gang mitt: vinke : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

røst panser..

 

 

rettelse: Hallvar sett RØST panser: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rettelse: Hallvar sett RØST panser: smil :

 

haha, word. Han må bare pusse litt røst da. Jeg må pusse HELE jævla pansre jeg fikk av han pga stygge europris lakkinga hans.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.