#176 Skrevet November 22, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet November 22, 2009 Hehe skrytepaven:p Men den er pen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet November 22, 2009 Fin den siste og , men er felgne kantkjørte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet November 22, 2009 Kan ikke huske at di er det. Tror di var ganske nye..Men di har "chrome" finish så er vel noe skygge og vann som lager "merker" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet November 26, 2009 Noen flere bilder folkens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Januar 1, 2010 Må inn med jevne mellomrom for å kikke igjennom denne tråden på nytt igjen jeg, synd det har stoppet opp med bilder i grunn: gråter : Blir helt skjelven når jeg ser 100/200 avant, med V8 hjulbuer, front og bak. er dette som er planen med min egen etter motorbytte og diverse, så det kommer nok engang skal vi se Hvis noen har flere bilder eller vet av tråder med lignende, så fyr løs! virkelig lørdagsgodt dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Januar 1, 2010 Finsk V8. med 11x17" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Januar 3, 2010 Får komme med et lite bidrag jeg da, og et spm, er det Brock b4 felger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Januar 3, 2010 Får legge inn bilde av mine jeg å V8 og 200 20V (V8n har lånt felgene fra 200n på bildet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Januar 5, 2010 Noen som er interessert i Sota/svarte baklykter til Audi V8? Det er de fra Custom Auto Craft. Hele og pene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Januar 5, 2010 Noen som er interessert i Sota/svarte baklykter til Audi V8? Det er de fra Custom Auto Craft. Hele og pene. Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Januar 7, 2010 Har sett på bildene her i tråden, men har enda ikke sett noen som har slik fram fanger som jeg har. Har hørt at den er ganske skjelden? noe spesielt navn på den å på hvilke modeller den var levert osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Januar 7, 2010 Har sett på bildene her i tråden, men har enda ikke sett noen som har slik fram fanger som jeg har. Har hørt at den er ganske skjelden? noe spesielt navn på den å på hvilke modeller den var levert osv? Er vel bare at tåkelys ikke ble levert til så veldig mange 200 20v... enda mer sjelden er fangeren med tåkelys og lyktespylere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Januar 9, 2010 Jeg har en slik fanger liggende på verksted jeg DØNN strøken! I tillegg til den "vanlige" 20v fangern som satt på bilen..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Januar 9, 2010 Nå er alle fangerne utgått, men den siste som var å få var fangeren til tåkelys uten lyktespylere, altså den på bildet. Det hjelper dessverre ikke mye når tåkelysene var utgått for mange år siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Januar 9, 2010 Nå er alle fangerne utgått, men den siste som var å få var fangeren til tåkelys uten lyktespylere, altså den på bildet. Det hjelper dessverre ikke mye når tåkelysene var utgått for mange år siden.. Men man får kjøpt nye;) Enda..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Januar 17, 2010 Åjada... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Januar 17, 2010 Gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Januar 19, 2010 Denne er ikke dum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Januar 22, 2010 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Januar 22, 2010 Denne er ikke dum Perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Januar 22, 2010 Får komme med et lite bidrag jeg da, og et spm, er det Brock b4 felger ? Siden ingen har svart på spørsmålet drister jeg meg: Den øverste har Artec P (tilsvarende de Boble-Bård har på New Beetelen sin) og den nederste har RH ZW-1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mars 31, 2010 Av ren nysgjerrighet prøvde jeg å lete etter et alternativ til den originale bakspoileren på audi 100/200 Avant. tenkte da på om det finnes en større spoiler til disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 25, 2010 Slenge ut noen bilder jeg også da. Håper ikke alle er postet før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...