#76 Skrevet August 9, 2006 10v jo...sikkert værst lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 9, 2006 UR skilt? Ombygd? UN skilt... Original bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 9, 2006 Forøvrig samme som de to nederste bildene i post #59 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 9, 2006 flere av 10VT.. som riktig nok IKKE står i Type44:rolleye: Bare for å få med motoren UTEN k-jet:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 10, 2006 flere av 10VT.. som riktig nok IKKE står i Type44:rolleye: Bare for å få med motoren UTEN k-jet:o Sitter Type 81/85 biler dissa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 10, 2006 flere av 10VT.. som riktig nok IKKE står i Type44:rolleye: Bare for å få med motoren UTEN k-jet:o k-jet...hva er det hehe litt OT:o men er det noen som vet hva det innsuget på det siste bildet kommer fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 10, 2006 k-jet...hva er det hehelitt OT:o men er det noen som vet hva det innsuget på det siste bildet kommer fra? Ser nesten ut som et orginalt k-jet innsug bare med annet spjeld og sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 10, 2006 Ser nesten ut som et orginalt k-jet innsug bare med annet spjeld og sånn.. er jo motsatt vei det der;) , kan det komme fra urQ kanskje...`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 10, 2006 er jo motsatt vei det der;) , kan det komme fra urQ kanskje...`? For min del ser det ut som det står riktig vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 10, 2006 Tror det er KV den heter. Sugis ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 10, 2006 Tror det er KV den heter. Sugis ja:) Vet det er KV...gamlebilen min det der. Men innsuget er likt som den 10v turbo'n...det som var poenget. Innsuget er tatt fra en sugetass og bytta spjeld på bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 14, 2006 mitt bidrag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 14, 2006 mitt bidrag!! Pen bil, men jeg likte ikke helt grillen. ser ut som en volvo 2/7/9 serie grill: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 14, 2006 Pen bil, men jeg likte ikke helt grillen. ser ut som en volvo 2/7/9 serie grill: klø : Enig der.. grillen var utrolig kjedelig! Hvilken frontfanger tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 15, 2006 Er vel sikkert noe klipp å lime greier den fronten der ja: rolleyes Så ikke så ille ut egentlig, er vel den som ligger til salgs på blocket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 15, 2006 Bilen var fin den. Fett med svart bil og de svarte lyktene bak. Men den fronten så rett og slett jævlig ut. Ødela hele bilen totalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 15, 2006 Her er 2 fine 100'er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 16, 2006 Den nederste er pen. SKulle bare hatt hvite blinkere og refleksplater forran. Ellers er den stilren! Den øverste skulle ikke hatt grilllista..den er SÅ stygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 18, 2006 Å hold nå fred da... Det er sikkert en photoshop og jeg beklager at jeg posta den her.Men jeg er ikke værre på det enn at jeg poster en cab til jeg, ikke 1/3 så fin som den som er laga i hiddenmaskinen men denne er ihvertfall kjørbar. OJ! Jeg synes den var mye finere!!!! Vet du noe mer om denne? Kunne gjerne tenkt meg å bygd om min sånn jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 19, 2006 Eg er ganske sikker på at V8 kunne leveres som cab i Kina, mange rare Audi'er der, som eksempelvis Audi 100 avant pick-up. Fant endel info og bilder om det på Custom autocraft, men linken er fjernet, så eg har ikkje klart å finne det igjen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 27, 2006 Den greia er en hekkspoiler fra V8 og kommer såvidt jeg vet til å bli tilgjengelig fra CAC i 2007. noe link mer info om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 27, 2006 noe link mer info om dette Ikke annet en et svar på en mail fra den godeste Paul hos CAC etter spørsmål om noe annet i glassfiber. Kommer nok info etterhvert hvis ikke han har lagt det på is. Det kom visst en del henvendelser på S-ratt etter at han hadde lansert nakkestøttene så han tar vel det først ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 27, 2006 Min gamle 200 20v. Ikke ombygd, ekte bil, men 17" felger og "understell for dårlige veier" ga litt ur-allroad-utseende.. Dessverre ble bilen solgt før jeg fikk montert senkesett. Solgt til en fyr i Sogn og Fjordane et sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet August 28, 2006 Ah, fra Bryggja tilfeldigvis? I så fall så har han solgt felgene.... Sitter originale på den 200'en nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet August 28, 2006 Min gamle 200 20v. Ikke ombygd, ekte bil, men 17" felger og "understell for dårlige veier" ga litt ur-allroad-utseende.. Dessverre ble bilen solgt før jeg fikk montert senkesett. Solgt til en fyr i Sogn og Fjordane et sted.. Det kalla eg snadder bil! Ville hatt den sjølv om den var så høg. Er det nåken som har noko web adresse til han Paul elle ka han hette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...