#101 Skrevet August 28, 2006 Stemmer, han var fra Bryggja.. Felgene solgte jeg ikke med bilen, de hørte egentlig til på bilen til faren min, men jeg "lånte" dem litt.. Solgte den med helt standard 15" 200-felger.. Angående høyden: Mens jeg bodde i Ålesund var jeg innover til en kamerat på Åndalsnes en gang, vi kjørte litt rundt ute på bygda for å se oss litt om etter steder man kunne ta fine bilder. Til slutt kjørte vi innover en slags bakvei til Trollstigen, som var vinterstengt. Dette var midt på vinteren. Veien var ikke brøytet, men heller ikke sperret med bom helt der nede, så siden snøen var myk og tørr kjørte jeg rett inn i snøen, og bilen med det høye understellet og helt vanlige dekk krabbet seg helt fint gjennom ganske drøy snødybde. Noen folk som sto utenfor et hus gjorde store øyne når vi fortsatte videre på "traktorveien", og enda større da vi kom tilbake igjen. De hadde nok regnet med at de måtte ut med traktoren.. Forresten gikk bilen veldig bra også, målte 80-120 til 3,1 sekunder i snitt over 5 målinger en gang tilogmed.. Ikke helt original, men ingen synlige modifikasjoner noe sted. Akkurat i min stil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 28, 2006 Her er linken til Custom Auto Craft's side om Kina-Audiene. http://sites.internet.lu/folders/paulfern/FAW-story.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 28, 2006 kinesisk Audi: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 28, 2006 En til: rolleyes Slett det visst det blir for hard kost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 13, 2006 Ingen flere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 13, 2006 Her er et fra meg, har en del mer som muulig kommer senere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 13, 2006 Forresten, noen som vet hvor man får tak i den grillen til den første avanten? Har sett det en gang men mista det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 13, 2006 ta det på pm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 13, 2006 ta det på pm;) jajajajaj.. Menneh...Sett den grillen før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 14, 2006 nei, faktisk ikke:) Her er en kul en: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 14, 2006 Fet tralle. Skulle hatt litt senk og større sommersko jeg også. Hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet September 14, 2006 Fet tralle. Skulle hatt litt senk og større sommersko jeg også. Hmm Senk ja! Sette på 18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet September 14, 2006 nei, faktisk ikke:) Her er en kul en: rolleyes Vanvittig kule felger.. noen som vet hva disse heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 14, 2006 Vanvittig kule felger.. noen som vet hva disse heter? Ligner veldig på TOORA felgene som Anders Reinholt har på sin audi 90. Husker ikke navnet, men husker at de kosta ca 11000 med dekk i 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 14, 2006 Vanvittig kule felger.. noen som vet hva disse heter? Er det ikke slike du har på Coupe`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 14, 2006 Ligner veldig på TOORA felgene som Anders Reinholt har på sin audi 90. Husker ikke navnet, men husker at de kosta ca 11000 med dekk i 17" De ligner veldig på de jeg hadde tidligere, ja. Mine het TOORA T940, men jeg mener å ha sett en eller annen plass at de som står på den 200'en er RH av et eller annet slag..?? Er ikke helt sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 14, 2006 Denne er jo kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 14, 2006 Ganske heftig den ja. Senket mye? 19" det vel. Mangla bare hvite blinkers på siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 14, 2006 Ganske heftig den ja. Senket mye? 19" det vel. Mangla bare hvite blinkers på siden Det er hvite blinkers nå, se siste bilde. 19x8.5" og 35mm senk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 24, 2006 Er det ikke slike du har på Coupe`n? Var derfor de var så kule, 5x112 og så mye større ut... Er ikke toora-felger, disse har færre og tykkere eiker. Coupeen hadde samme felger som 90n til Anders, og disse finnes kun i maks 17" og 4x108. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 25, 2006 Mitt bidrag, en audi V8 som en kompis av meg har. Og til slutt et lite sammenligningsbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet September 25, 2006 Den V8'n er så pen den! kler de RS6 felga godt synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet September 25, 2006 Den er blitt bittelitt lavere enn på bildene nå da, den satte seg litt mere etter han fikk montert gule koni. Kjenner jeg han rett så er det nok nye bilder på vei ganske snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet September 25, 2006 Er dette en Audi 100, eller 200? Sånn cirkus årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet September 25, 2006 Er dette en Audi 100, eller 200? Sånn cirkus årsmodell? Det er ingen av delene, dette er en Audi V8, som ble produsert mellom 1989 og 1994. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...