#151 Skrevet Oktober 2, 2006 Vingen/spoileren er også justerbar for de som ikke viste det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Oktober 4, 2006 Beklager lite bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Oktober 4, 2006 Jobber en på NBS som har lik denne bare i grønn...den er fiiin V8 utseende på en 100 avant med 200 3b motor såvidt jeg husker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Oktober 4, 2006 Åh faen han har fått laget den nå ja... Samlebestilling? Send meg PM....Har sendt han mail om pris ved samlebestilling... Sorry OT Ørjan No problem: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Oktober 5, 2006 Dette er den tøffeste! Og den ble luftet her omdagen på bakkeløp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Oktober 5, 2006 Dette er den tøffeste! Og den ble luftet her omdagen på bakkeløp! Ikke tilfeldigvis noe film tilgjenglig fra den begivenheten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Oktober 6, 2006 Ikke tilfeldigvis noe film tilgjenglig fra den begivenheten ? Finnes sikkert noen privatfilmer, men jeg vet ikke om noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Oktober 26, 2006 3 tøffe 100'er. Noen som veit hvor man kan få tak i grill uten emblem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet November 8, 2006 Bidrar med et bilde av min V8 på vinterfelger.. (takk til simon for hyggelig deal) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet November 8, 2006 Aaaahh... Sykt deilig bil det der Stig Arne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet November 12, 2006 Må ikke glemme den "feteste" : haha : Den blir for øvrig diskutert her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet November 12, 2006 Tidenes tøffeste Typ 44 må da være Talladega! 1813x1177 wallpaper av dette bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet November 15, 2006 Det må jeg vel egentlig si meg helt enig i Mr.Lindgren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet November 18, 2006 fler bilder av den Talladega'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet November 18, 2006 Flere avanter. Den sorte er vist fra andre sider tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet November 18, 2006 fler bilder av den Talladega'n? Klart det! http://www.intendedacceleration.com/gallery.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet November 19, 2006 Den svarte Bjørn Tore la inn bilder av har jeg flere bilder av. HAdde den som avatar en stund også. Skal få lagt dem inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet April 24, 2008 På tide med noen nye bilder her. En jeg fant på garaget.org. Ganske tøff egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet April 24, 2008 En liten snutt av en 200 i rally http://s173.photobucket.com/albums/w59/snylter/?action=view¤t=audi200quattro.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet April 27, 2008 En liten snutt av en 200 i rally http://s173.photobucket.com/albums/w59/snylter/?action=view¤t=audi200quattro.flv Skikkelig go`lyd av den 200`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mai 25, 2008 Noen som har flere bilder? trenger litt inspirasjon nå da jeg skal begynne med 100'n min Lyst til å gjøre litt småtterier med den før den går til lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mai 25, 2008 Ligger vel en del gromme bilder tidligere i tråden. Er det ikke gromt nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet November 17, 2009 Mitt bidrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet November 17, 2009 Lekkert! Liker 200 20V Avant best av typ44, men så er jeg kanskje litt inhabil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet November 18, 2009 (endret) SNAKKAS!!! For stort bilde, får ikke lagt ut det, men her er link: http://forum.avtoindex.com/foto/hidden/media/5/audi_v8_quattro_dtm_1.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...