Bilder av kule Type44 (100, 200 og V8)

Anbefalte innlegg

Her er V8 igjen: rolleyes Ingen som har flere av V8?: smil :

 

DTM V8'en som du har som avatar har jeg flere bilder av, men det så jeg du hadde lagt inn allerede. Det er faktisk en av de fineste audiene jeg vet om gjennom tidene. Brukte laaaaang tid på å passere den på museet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine biler altså. Har diverse planer for min også :) hehe.

 

Den spoiler'n tror jeg jeg må ha gitt. Også v8 lysa venter jeg på.

Men er det noen som vet om noen spec på hvor mange 200'er det ble laget og hvilke farger disse hadde og sånn ? Min har en farge som visstnok bare litt over 300 stk ble laget med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DTM V8'en som du har som avatar har jeg flere bilder av, men det så jeg du hadde lagt inn allerede. Det er faktisk en av de fineste audiene jeg vet om gjennom tidene. Brukte laaaaang tid på å passere den på museet.

Jeg har flere jeg også.. skal legge dem ut nå.. Jeg hadde blitt stående jeg: eek : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine biler altså. Har diverse planer for min også :) hehe.

 

Den spoiler'n tror jeg jeg må ha gitt. Også v8 lysa venter jeg på.

Men er det noen som vet om noen spec på hvor mange 200'er det ble laget og hvilke farger disse hadde og sånn ? Min har en farge som visstnok bare litt over 300 stk ble laget med..

Du er ikke den eneste med planer! Men gidder ikke røpe noe før det er i boks : ja : Hvis du finner ut hvor det går å få tak i denne spoileren så MÅ du si i fra!?:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke den eneste med planer! Men gidder ikke røpe noe før det er i boks : ja : Hvis du finner ut hvor det går å få tak i denne spoileren så MÅ du si i fra!?:tilber:

 

Det skal jeg gjøre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er dem jeg fant!:)

105_0591 (Medium).jpg

105_0592 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye pent her ja, ser jo det at jeg bare MÅ få tak i helrøde baklykter. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen V8`er

484-7.jpg

383-6.jpg

480-2.jpg

 

En litt spesiell en med kliina front og bakfanger, dobbelturbo osv.

 

466-6.jpg

 

Og så til slutt, min personlige favoritt. Har aldri sett en så flott V8 verken før eller siden, ALT passer så bra inn på den : ja :

 

399-1.jpg

399-3.jpg

399-2.jpg

 

Men i retferdighetens navn skal det jo sies at jeg ikke hadde takket nei til denne heller da;)

 

393-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye pent her ja, ser jo det at jeg bare MÅ få tak i helrøde baklykter. :)

 

Det er en selvfølge på disse bilene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så til slutt, min personlige favoritt. Har aldri sett en så flott V8 verken før eller siden, ALT passer så bra inn på den : ja :

Den var sinnsykt rå! :tilber: Hvor store felger tro? 19" ?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var sinnsykt rå! :tilber: Hvor store felger tro? 19" ?: klø :

Jepp, 19". Personlig mener jeg at 19" er optimalt på D11 (V8) mens 18" er stort nok på type44 (200 20v/ 100 exclu) Prøvde 19" på min men det ble rett og slett for stort. D11 har myye større hjulhus som gjør at de samme 19" som ble altfor store på min sitter som støpt på bror min sin V8.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje det vil passe hvis en bygger om til v8 da: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

393-1.jpg

 

Syns denne så veldig photoshop'et ut :confused:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av mine favoritter (Avanten altså) somer en 200 20V med V8-front. Sedanen er laget etter samme oppskrift.

 

200v81.jpg

200v82.jpg

 

Enda en fet 20V

 

geil1.jpg

geil2.jpg

 

Et av de mest historiske øyeblikkene i DTM, hvor Audiene kjørte "slip-stream" og slo banerekorden flere ganger under løpet, som gikk på Avus-Ring i Berlin. Resultatet? Første, andre, tredje og fjerde plass til Audi.

 

v8avus.jpg

 

V8 DTM i de nye team-fargene til Audi

 

v8dtm2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En litt tøff V8

 

 

Og en litt spesiell 100.

14146184.jpg

joerg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er en V8 som definitivt hører hjemme i "The Hall of Shame". Eieren av denne har, som dere ser, bygget Audien om til en stasjonsvogn ved å bruke bakenden av taket og øvre delen av luka fra første generasjonen Ford Taurus! Jobben ser ut til å være bra gjort, men resultatet er smakløst! : dum :: bh :

 

v8klside.jpg

v8krear.jpg

v8krside.jpg

v8kside.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er rått er hva biler Audi V8 kjørte imot på den tiden. BMW M3 Sport Evo.....Mercedes 190E 2,5 Evo2.........osv osv. Dvs reinspikka racerbiler kontra Audi V8 som jo er gedigen i forhold!!! Skulle likt å sett dagens A8 konkurrert mot M3 CSL eller annet crap : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er rått er hva biler Audi V8 kjørte imot på den tiden. BMW M3 Sport Evo.....Mercedes 190E 2,5 Evo2.........osv osv. Dvs reinspikka racerbiler kontra Audi V8 som jo er gedigen i forhold!!! Skulle likt å sett dagens A8 konkurrert mot M3 CSL eller annet crap : smil :

 

Ikke bare det, Audien er nesten original i karroseriet. BMW, Mercedes etc hadde svære vinger og spoilere, Audien klarte seg med den lille på lokket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har bilder av noen type44(helst avant) som har kortet inn karroseri? det kunne jeg gjerne tenkt meg til å sett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en selvfølge på disse bilene :D

Så lenge det er original V8 ja, da er det et must! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvor man får tak i blanke blinkere til V8 fangeren? kan ikke være så enkelt å få tak i da man ikke ser dem SÅ ofte?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvor man får tak i blanke blinkere til V8 fangeren? kan ikke være så enkelt å få tak i da man ikke ser dem SÅ ofte?:o

 

Custom Auto Craft har...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Custom Auto Craft har...

webadresse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om den siden ja:)

Men aldri bestilt noe der i fra:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.