Endelig! Singleframe til A4/8E!

Anbefalte innlegg

Endelig endelig kommer Hofele Design med single-frame stylingkit til Audi A4 8E (B6). Du verden som jeg har ventet på dette, og nå er det bare å vente på den kommer i "postkassen"... jeg synes faktisk B6en med denne fronten ble mye bedre enn den nye B7.

 

Nr%20117%20Audi%20A4%20RS%20Seite-3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grill og gitter må kjøpes utenom og her er den vist med S4 grillen:

 

Nr%20121%20A4%20S4%20frontal%20tief-3.jp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som må byttes her da? Nytt panser også? Prisen på dette settet er? Kanskje noe å tenke på: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig stilig var det ihvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var helt konge : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som må byttes her da? Nytt panser også? Prisen på dette settet er? Kanskje noe å tenke på: rolleyes

 

Ser ut som du må bytte panser, frontfanger, grill og gitter.

 

Andreas. Vet du om grillen er festet i panseret eller fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN, hvorfor ikke sette på RS4 grillen, den har jo samme gittrene som rundt tåkelyktene...: klø :

 

Litt enig Andreas, den var kansje finere i fronten (liker ikke spes lyktene på B7, men det blir mye bedre med øyelokk på B7 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som må byttes her da?

 

Jobben er mindre enn den ser ut til. I kittet følger det med alt man trenger av deler og utstyr til å montere dette. Det som gjøres med panserer er å montere en panserforlenger som følger med. Den må limes på panseret og sparkles. Grillen må også kuttes nede i sidene og tilpasses den nye.

 

Vet du om grillen er festet i panseret eller fangeren?

 

På dette settet er den festet i fangeren. Så mekanismen blir så og si lik B7, men i stedet for et flatt panser som B7 har får man da forlengeren som legger seg ned på hver side av grillen her.

 

Jeg får fronten i uke 34 så skal informere noe mer når jeg får sett ordentlig på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven døtte steike,dette såg heilt knall ut,hadde vært morsomt og visst den totale kostnaden og hva som må skiftes av deler og sånt,for dette hadde jo garantert vært noge å tenke på,siden eg ska skifte front uansett liksom,håper Andreas finner ut litt mer om denne fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør eg spørre om pris på dette settet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ikke noe bedre bilder? Får litt vondt i hodet av å se på sånne nedskalerte bilder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Stian sier er det Quality Autoimport som selger denne. Der får du en knall pris på komplett sett inkludert alt du trenger (også inkludert RS4/S4 grill og de små grillene i sidene). Prisen er litt høyere enn normalt, men totalt blir ikke dette så mye mer da Hofele har perfekt passform og alt av fester følger med.

 

Så du finner fronten hos http://www.quality-autoimport.no. Her er det ikke noe å lure på.

 

-A-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobben er mindre enn den ser ut til. I kittet følger det med alt man trenger av deler og utstyr til å montere dette. Det som gjøres med panserer er å montere en panserforlenger som følger med. Den må limes på panseret og sparkles. Grillen må også kuttes nede i sidene og tilpasses den nye.

 

 

 

På dette settet er den festet i fangeren. Så mekanismen blir så og si lik B7, men i stedet for et flatt panser som B7 har får man da forlengeren som legger seg ned på hver side av grillen her.

 

Jeg får fronten i uke 34 så skal informere noe mer når jeg får sett ordentlig på det.

 

Dette blir sikkert knalltøft Andreas. Kjør på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes denne Singelframe fronten er penere til B5. :D

 

a4%20b5%20singelframe.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes denne Singelframe fronten er penere til B5. :D

 

a4%20b5%20singelframe.jpg

 

Njaaaaa......skeptisk:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte liksom bare prøve på kordan halveis det ville sett ut,ingen xpert i PS men eg fikk nå ein viss anelse

Kopi av Min Audi me B7 front4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte liksom bare prøve på kordan halveis det ville sett ut,ingen xpert i PS men eg fikk nå ein viss anelse

 

Ikke direkte kjedelig! Fort deg å bestill! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke direkte kjedelig! Fort deg å bestill! :D

off ja,har ihvertfall veldig veldig lyst,men slite litt me at eg er dum som ett brød når det gjelder å skru bil,meeen har då noen venner så digge sånt,ska prøve å ringe Quality Autoimport imorgen,for ca 11000kr så får ein jo nesten ny bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette faller bare meir og meir i smak

B7 rs front2 copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette faller bare meir og meir i smak

 

Så du har snart bestilt nå da? :D hehe... Her er et par sidebilder for å hjelpe deg litt med perspektivet. Her ser man også hvordan panserfronten blir forlenget av denne delen man limer på. Den nye single-frame grillen blir da liggende utenpå den gamle panserfronten.

 

Ligner litt på nye Volvo V50 med sin utstikkende front, men er ikke så ekstremt. Synes dette er fint:

siden1.jpg

siden2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk,har fundert lenge på hvilken front eg ville ha,spurte om råd til valg av front i en tidligere tråd her på forumet,valget falt da på S-Line fronten,men så va ein kompiss i tyskland å der fant han ein heilt ny Ottenger front til den nette sum av nesten ingenting,så eg kjøpte den,og den ligger nå her og venter på å bli montert,men etter eg fikk sjå denne nye Singelframe fronten så blir nokk Ottenger fronten liggendes å samle støv,eg kommer nokk til og bestille denne nye Singelframe så fort som bare muligt,men litt godsnakking me noen kompisser om hjelp må nokk også til,du får vel pakken din om ett par ukers tid,så eg håper du legger ut litt bilder og info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.